Gene gel gel gel. / Ne olursan ol. / ... / Umutsuzluk kapısı değil bu kapı. / Nasılsan öyle gel. -Mevlânâ |
|
||||||||||
|
Gözden ırak, Dikenli tellere takılan, Uçurtmalar sabahı içimizde, Bir çocukluk ki, Örselenmiş duygular kalanı, Bize gölgeler kaldı, Bu duvarlar, Bu yere göğe sığmaz umutlar, Bitirdik, Bize iç çeken sancısı kaldı, Baktık, Yine sabah oluyor, Kırlangıç akşamları, Yarasa kanatları, Bastı bütün uykuları, Baktık, Ölüm yaşamla koşuyor, Binlerce sevda, Binlerce yürek, Binlerce acıdan doğuyor, Sende durma, Seferde umut, Darda kalkanı kırık, Yelkenleri yırtık, Yüreğimiz sevişir, Fitilsiz lambalar boğar geceyi, Örtbas edilir bir yüzümüz, Bir yüzümüz çocukluk, Sende durma, Kimsesizdir duygular, Yapayalnız, Çaresiz, Can ki bu,kan akar damardan, Ne yüreklerde depreşir, Birleşir aşktan yaralı ağrılar, Ne bilen sabahı alır, Ne habersiz gelen akşamı, Çökeltisinde kalır suskunluklar, Dağlar, Bu yüzden yerinde bekleşir, Görsek te, Anlasak utanan yanımızdan, Sırrı dökülen aynalarda, Kalmışlığımızı paramparça, Uyandırsalar, Tende soğuk sular, Tende son dokunuşlar, Baksak ta, Kırılsa kapılar, Zehir zindan odalar, Yıkılsa, Yakılsa üzerimize, Tutunsak umuda uzaklardan, İşleyen yüreğin her sabahından, Gülebilse yüzümüze, Yüzünü saklayan çocuklar, Evet, Yitirdik tende dokunuşu, Çığlık atan zamanlar kaldı bize, Vitrinde kolu kırık mankenler, Beş parmak izinden, Neon ışıklarına diz çöken, Perdesiz pencerelerde, Rüzgar alan, Yol gözleyen, Ölmeyeceğim daha diyen, Yürekler kaldı bize, Yüreği elinde, Umutlar kelepçelendi, Tadında hasret, Tadında infaz sızısı, Tadı kalmayan, Suskun ömrümüze....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |