Güzel birşeyin fazlası harika olabilir -Mae West |
|
||||||||||
|
Zamansızlığın çığlığıdır duyduğun, Gölgesinde unutkan, Jenerik karartması, Dirsekleri topraklanan, Çamur gözlü çocuklar, Yakılırken mayıs böcekleri, Kimin için ağlarlar, Durun durduğunuz yerde, Durmadan, Azalan şu dar vakitte, Çoğalır erkeğin ömrü, Kendini unutturan her ölümde, Vurulur itaate başkaldıran boyunlar, Duvarların dışında, Duvarların dibinde, Duvarların önünde, Yağmura tutunup kalanlar, Kimin için bağırırlar, Serildiğinde kefene seccade, Zulada ölüm yatar ey dost, Şu gördüğün dağlar, Dillenir de, Kırılır süslü perdelerin pencereleri, Bahçende cennet, Sarayda soytarı bitmez, Rüzgar alır seni de, Seni de götürür günü geldiğinde, Kimseler bilemez, Anladığında, Dinle mayıs böceklerinin sesini, Akan suların seyrinde, Sızlanır kör karanlıklar, Çamurda doğuran analar, Yürekte sevinç, Aşk tanımayan çocuklar, Haykırışlar boğar umudu ilk önce, Hüzne bulanık bakışlar kalır geride, Kimin için yaşama tutunur, Kimin için aşk’a yeşerir çocuklar, Böylesine sessizce, Pusuda ölüm yatar ey dost, Köşebaşı kahpe zamansızlık, Yarı iletken, Hayalde üretken, Suskunluktur intihara düşen, Şairinde bıçak yarası, Nefretin sahiplendiği sabırsızlık....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |