Yaşam başlangıcı olmayan bir yolculuktur. -Victor Hugo |
|
||||||||||
|
şafak ağarıyordu yalnızlıklar ülkesinde yanı başımız ayrılık kokuyordu yanımızda yalnızlık... sen rüzgarlara savurduğun sarı saçlarınla yüreğini açtın geleceğe... aylardan haziran haziranın onsekizi sıcacık bir hava yüreklerde isyan yanıbaşımızda gözyaşı... gidişi olup dönüşü olmayan yollara sapmıştı sevdiklerimiz ve birer birer ölüme koşmuşlardı yalın ayak baş kabak... sen yüreğini açmıştın karşılıksız vermiştin sevgini karlı dağların doruğundaki eşkıyaya... eşkıyalar uyumazlar geceleri türkü çığırırlar şafağa değin sende öğrenmiştin eşkıyalardan Cemo'yu... aylardan yaz vakıt aşkı göstermekte yürekler kupkuru sevgi istiyor can damarlarımız sen yerine koyandın gözlerden akan yaşı... oy cemo cemocan cemocan uyyy Tûba neydi seni yakan seni aldatan neydi... vakıtlar geçmezdi yaz sıcaklarında içinde kıpırdayan özlem varsa hele sen küllenen ateşi körükleyendin Tûba dağ başlarında... bir tutam karanfil sararmış papatyalar ve de menekşeler takardın boynuna sen acıya geçit vermeyendin sen yürekten sevendin Tûba... aylardan kasım ayazlar daha beklemede yağmurlar yeni yeni yeşertiyordu otları sen eşkıyanın kollarında yüreğin onunla bedenin onunla paylaşırken geleceği saçlarını tarardı eşkıya nehrin soğuk sularında... aylardan kasım hala kasımın onbeşi ince bir çığlık vakıt akşam ayrılık kokuyor etraf ölümle karışık sen terk edilendin Tûba gözü yaşlı bırakılarak... .... aylardan haziran vakıtlar sıcaklara gebe yağmur elini ayağını çekmiş günden geceden sen özleyendin Tûba karşında eşkıyanı gördüğünde ve sen hala bekleyendin dağdaki ateşin ocağında tütmesini ve sen hala sevendin küllenmemecesine... sen kalbi parmaparça ince cam gibi yok olandın sevgisizlik çemberinde... oyy cemo cemocan cemoooocan uyyy Tûba neydi seni yakan seni aldatan neydi neydi seni bağlayan... sen sendin Tûba hala aşık hala özlemli...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ali SEVİNÇ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |