..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Bir gün karşıma biri çıkacak ve bana: "Herşey olması gerektiği gibi olmaktadır, efendim" diyecektir. -A. Ağaoğlu, Yazsonu
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > cem gül




11 Eylül 2007
Ölüme Adımlar  
kendinden korkanlar ölüme aç olanlar

cem gül


deneme basit


:AGBD:
Tanrı beni yarattı ellerimde kan çanağından bir tas ben ölüm topraklarında yürürken arkamdan gelen rüzgarlar beni daha fazla itiyor kabusa. attığım her adımda bir mayına basıyorum ve her mayında seni yaşıyorum .. burası kara topraklar ülkesi...arkanda sadece karalık bırakıyorsun. Ve orada sen yoksun... aşk yok. Gökyüzü simsiyah. Her taraf ölü kokuyor. O mavi yi özler oluyorsun gibi gelir ama sen kararını vermişsindir. Sen o topraklarda yürüyecek sin...her adımında ölümün çıtırtısı gelir kulaklarına ...bu benim kabusum isteyerek ve bilerek görüyorum. Ne aradığımı aslında ben de bilmiyorum sadece merak belki de korku ,,yaşamak korkusu .. belki de ölüm daha cazip geliyor...
Etrafımda dönen yapraklar var rüzgar daha da hızlanıyorum sanırım sınıra yaklaşıyorum..yeni bir dünyamı yoksa dünyasızlık mı şimşekler çakmaya yağmurlar yağmaya başladı...ama korku yok .. bu senin sonun..çal artık kapıyı ve gir artık içeri....



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yanlızlık Döngüsü
Çığlıklar
Acıların İçinde


cem gül kimdir?

Olayların içine fazla girmeden ama kendi iç dünyasında ki olaylarla fazla ilgilenen. Duygusal yönü oldukça fazla ve herşeyi kendi içerisinde yaşayarak büyüten ve yazılarında da bunu sık sık yapan. Daha çok fantastik yazılardan ve hikayelerden hoşlanan hayal dünyası oldukça geniş bir kişilğe sahibim.

Etkilendiği Yazarlar:
nazım hikmet,orhan veli,ömer hayyam


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © cem gül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.