Olgular görmezden gelindikleri için var olmaya son vermiyorlar. -Huxley |
|
||||||||||
|
Ben hiç bulutsuz kalmadım ki Gözlerim sana yağdığı zaman buğulanır, Hasret dağı buram buram hürriyet kokar, Derinlerinde sel baskını, ıslanır sözler Dilimde aşka dair yanık ezgi, bir de sen. Yarsız kanayan yaradır hasret Gün batımı /uzak yıldızlara tutunur gözler Umutsuzluk yakışmaz bize hiç. Umut kocaman olur, özlem damıtır Dalından düşecek son yaprak olsak bile. Külleri savrulsa da ateş almış bedenlerin Ana rahmine düşen tüm yollar umuda yürür Tükenişin sonundan başlar umut yolculuğu Her yürek birer yaprak olur savrulur Göçebedir ömür, sevgi susuzluğunda. Analarımız: Çaresizliğin saçlarını yolarak büyüttü çareyi Ta kirpiklerden dökülür tırnak uçlarına acı. Ki biz kendimizi küllerimizden yaratmaya sözlüyüz Kaç sevda takılı kaldı ipin ucuna- yaşamak adına bir bilsen….. Kolay mı cellâdın ipinde yarını hayal etmek En zoru sığdırdık düşlerimize- Sürdük namluya yüreğimizi. İmkânsızlık deyimini kırarak istedik imkânsızı. Ki yarınlarda umut çiçeklensin diye/ Bebelerin ilk gülüşlerinde Geri dönmeyi düşünmedik/ bu kavgadan hiç Ölüme yürüyüşü başlattık açlığında/ ömür yolculuğunun. Yakışmazdı bize tepeden tırnağa umutsuz bekleyiş Ki, toprağımın susuzluğu vardı damarında kanıma. Doymalıydı toprak kanımla umudu büyütmek için yarına Yürüyoruz Kardelenler çiçeklenecek geleceğe……
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © abdullah oral, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |