Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
Tarihin ışığını günümüze aksettiren dünün acı dolu hatıralarını bizlere yansıtan geçmişle gelecek arasında köprü kurduran bir tv Habil ile kabilin arasında geçen olaydan günümüze kadar ibretamiz olayları bize görsel olarak sunan hafızamızı tazeleyen ve nisyan ile malul olan beşerin müteyakkız tutan bir tv. Mazi bütün hadiseleriyle bize olanca açık diliyle ders verirken ,bir laboratuar ortamında bize sosyolojik olayların analizini yaparken ekseriyetimiz itibariyle ya güncel olaylara takılıp kalır yada yaşanan onca olayı birer masal misali telakkiler içerisinde kendimizden başkalarına birtakım sonuçlar çıkartıp kendi hissemize düşeni almayız. Tarihte yaşanan savaşların sebep ve sonuçları,peygamberlerin gönderilmesindeki o günün şartları,yaşanan büyük olayları yaşanan katliamları ,bozulan anlaşmaları kendi toplumlarına ihanet eden hainleri Irkçılık belasına düşüp kendi ırkından başkalarına hayat hakkı tanımayanları,tarih boyunca yaşayan zalim diktatörleri,bir hiç uğruna insanlığı büyük felaketlere sürükleyn sahte kahramanları,çıkarttıkları saçma sapan ideoloji ve düşünce sistemleri ile insanlığı felaketlere sürükleyen mazoşist bilim! Adamlarını,ve sanat adına milleti zehirleyen sanat bezirganlarını,hz is ayı gammazlayan havarisini dört büyük halifenin üçünü zalimce katledenleri, ve son nebi Hz. Muhammed (AS) ın mübarek torunlarını vahşice katleden zihniyeti,sıffin ve cemeli ,kerbelayı, uhudu hendeği, koskoca Osmanlıyı Selçukluyu abbasiyi,çaldıranı ve malazgirti,yaşanan son kurtuluş savaşını ve tarihimizdeki binlerce ilim ve gönül erini ve günümüzdeki on binlece sevgi kahramanını dile getiren bir tv kanalı Toplumun hafızasını silmeye kalkanlara kalkan olan ve geçmişi geleceğe taşıyan menfeatlerine kurban etmeyecek kadar hassas mütavatir haber gibi salim ve her şeyimizle bizim olan bir tv Bayramlarımızı örf ve ananelerimizi yansıtan filmleriyle ,tarihte yaşananları hale ve istikbale taşıyan bir tv. Kıyamet kopuncaya kadar robot teknolojisinin müdahalesi hariç hiçbir insanın bozma adına emellerine fırsat bulamayacağı sahih ve sağlam karakterli insanlarla donatılmış , meleklerle korunan toplum hafızası olan bir tv. Ana kucağı sıcaklığında güven uyandıran ,sahte ve riyadan uzak ciddiyet ve vakarıyla baba şahsiyetinde itminan ve güven hissttiren bir tv. Devletine dil uzatmayan ama devletin içindeki birtakım odaklar tarafından da yönlendirilmeye müsait hale getirilmeyen yapılan yanlışlıkları dile getirmek suretiyle hataya taraf olmayan ,elde ettiği gücü de milletin ve devletin bekası için harcayan ,art niyetli insanların içerisine sızamayacağı,sızsa bile barınamayacağı bir tv Yalana dolan prim vermeyen ,yalancıların oyununu bozmada mahir bir el gibi çalışan,mazlumun hakkını korumada da adaletin bir eli kolu olan , kendini dost ve düşmana bile takdir ettiren, şeytanlar ve avanesini çıgına çeviren ,eli kolunu bağlayan bir tv Dünün acı olaylarını unutmayan unutturmaya çalışanları deşifre eden,ancak tarihi olayları kavga ,kin ve nefret ateşiyle asırlık kan davaları çıkarmaya çalışanların ekmeğine yağ sürmeyen, dost ve düşman ayrımını bize öğreten ,insanlık, hümanizm gibi değerlerin içini dolduran,tüm insanlara ılımlı yaklaşımlar gösterirken kendi insanını ihmal etmeyen ,tüm iftiralara göğüs geren ve fitne areşini tutuşturup köşede pusuya yatanların başına Ömerin adalet yumruğunu öyle güzel indiren düşmanlara hz Alinin kılıncı gibi hakperestlik öğreten bir tv Üç asırdır ızdırap çekmiş bir milletin ızdırabına son veren,bir asırdan fazladır çeşitli maskelerle insanlığı kan ve irine boğanların maskesini düşüren, ve insanlığa yeniden diriliş nağmelerini fısıldayan,açlık ve sefalet içinde yüzenlerin derdine merhem olup tüm dünya insanlığını kucaklayan ve ihtiyar dünyamızın son zamanlarını yaşının olgunluğuna denk bir asalette geçirmesine vesile teşkil eden bir tv Bıralalım çok uzağa gitmeyi daha yakın bir zaman diliminde bizlere en uzun vesoğuk şubatı yaşatanları,demokrasiyi rafa kaldıranları ve avanelerini,suçsuz ve günahsız yere idam sehbasını kurupmasum yere idam edilenleri ve ettirenleri, anadoludan kalkıp okumak için büyük şehirlere okumaya gelenleri biribirine kırdırıp sonra onların kan ve gözyaşından nemalanan kem talihlileri,gençlerimizin enerjileriniboşa akıtıp ellerine verdikleri silahlarla tetikçilik yaptıranları ve onların hapisahane ve darağacındaki hikayelerini pazarlayan sükut etmiş alçakları Gazete sütunlarına yazı yazarak geçimini sağlayan kalemşörleri,para karşılığında inanmadığı şeyleri pazarlayanları,Hz. Musa döneminin sihirbazları gibi yalanlarını ejderha gibi sunan medya patronların birbir aksettiren bir tv…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Metin Alkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |