..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Yaşam kısa, sanat uzun, fırsat aceleci, deney aldatıcıdır. -Hippokrates
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Aspirin




22 Mart 2008
Kan Kaybederken Hayatım,yaşamam Gerektiğini Anladım  
Aspirin
Çaresizliğin genzi yakan kokusuyla, yükün en ağırını sarıp sırtına KENDİN AYIKLAYACAKSIN TARLANA DÜŞEN AYRIK OTLARINI ve yaşayacaksın.


:BJBE:
Öyle zamanlar vardır ki hayatta kimse ne istediğini,ne yapacağını bilemez.Sinem çok daralıyor bugünlerde,sığamıyorum bir yerlere.Tadım kalmadı ekşiyim bu aralar.Geleceğim nolacak belli değil.Yitik bir çocuk ağlar durur gözlerimde.Hep kaçtım kendimden sanki biri kovalıyormuş gibi.Kaçmak istedim kaderimden,her şeyden.Ama hiçbir şey değişmedi ki.Dönme dolap gibi döndüm döndüm de yine aynı yerde buldum kendimi.Bir yumruk tam yüreğimin ortasında,boğazımda bir düğüm yutkunmak çok zor.yaşadıklarım bir oda tutmuş kendine yüreğimin bir köşesinde.
Aklımdan neler neler geçiyor da bir ben geçemiyorum nedense.Bazen kendimi hiç anlamıyorum, halimi de biliyorum,anlat deseler de anlatamam ki zaten.İnsan kendini çözemiyor işte.Bir değişebilsem ahh bir değişebilsem, yapım bu benim değişemiyorum işte.Yavaş yavaş kendimi öldürüyorum,farkında olmadan.Ümitlerim savrulan kurumuş yaprak gibi,düşüncelerime gem vuramıyorum.Kan kaybediyor hayatım.Hayallerim can çekişiyor,yaşamak zor geliyor artık bana. Nerde yanlış yaptım diye düşündükçe her limanda batıyor gemilerim.
Üzgünüm ama, artık yaşamam lazım benimde,vazgeçmeliyim kendimi öldürmekten…..
Hayatın sırrını gizlendiği yerden çıkarmak çok da zor bir iş olmasa gerek.Hayatın sırrını ortaya çıkarmalıyım.İçimdeki hayat vuruşları hiç durmamalı.Hayatı törpüleyen zaman yüreğimi yırtarak geçerken ölümden hiç korkmuyorum ki,ZATEN BEN VARKEN O YOKTUR,O GELİNCE DE BEN OLMAYACAĞIM. Kimse beni hiçbir şeyin sarsacağını aklından bile geçirmiyor.Ölümle yaşam arasındaki ince çizgide bir o yana bir bu yana giderken,kimse hayatın benim için büyük bir hayal kırıklığı olduğunu bilmiyor…
Ölüm bir şey değil, ölümle yüz yüze gelmek cesaret ister. Hayat öyle muammalı bir bilmece ki. Sorarım yanardağ kenarında sonsuzluğa değin sakin sakin oturulur mu? Oturulmaz, elbette bir gün bir yerden patlak verir nasılsa.Vurur insanı derin denizlerde vurgun yemiş gibi.Tam huzura erdim dersin, irili ufaklı musibetler çıkar karşına.Zincirden bir halka kopmayıversin yeter ki.karanlık çökmeye görsün yüreğine insanın bir kere. Cevapsız kalmış acıların şifa bulmaz sancılarıyla yaşamak hiç de kolay olmuyor.Her ne olursa olsun, kolay yada zor, yaşamalıyım.Ama inanmalıyım, inanmazsam nasıl yaşarım.Hiç kimse yaşamak için bir şansa daha sahip olmadı,olmayacak da.Zaman öylesine akıp giderken her şey yaşanmalı. Hangimiz mutluluğun içinde kaybolduk,yada hangi acıda öylece kalakaldık ki!!!
Öyleyse kopsun artık nerden inceyse ordan bu bağ,bu düğüm demeli.Çaresizliğin genzi yakan kokusuyla, yükün en ağırını sarıp sırtına KENDİN AYIKLAYACAKSIN TARLANA DÜŞEN AYRIK OTLARINI ve yaşayacaksın.Ta ki gün geceye yüz tutup ışık tükeninceye kadar.Ta ki bir el kalemi insanın elinden alana ve umutların, arzuların, hayallerin üstüne bir çizik çekip, son satıra ölümü yazana kadar…
Anıları rehin bırakıp, hayalleri bile yanına almadan çekip gitmek olur mu???
Saatler ağır ağır ve bir rüyanın garip acı tatlılığı içinde akarken, dünyanın gündelik kaygılarından uzak,her şeyin başka türlü olduğu bir alem var mı acaba?? Bir şeyleri anlamaya çalıştığım zamanlarda, elimden gelen sadece onların anlamını yitiriyor olmalarını görmem di.Artık çok yorgunum, ne beni bekleyecek bir kaptanım, ne de bekletecek bir gemim yok…..
Dertlerin üzerine elimi koyabilmeyi çoktan öğrendim ben..Ya ateşte yanmalı,ya da çıkarıp yüreğini damla damla eritmeli aynı ateşin karşısında……




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Hayatın Dikenlerini Bütün Hücrelerimde Taşıdım,onlar Battıkça Ben Hep Kanadım…
Tükürüyüm Böyle Kaderin İçine

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Yalanını da Severim Senin

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Dıdının Dıdısı [Şiir]
Özledim Kokunu [Şiir]
Ekmek Arası Huzur [Şiir]
Kırılmadım İncindim [Şiir]
Sende Olabilsem Keşke [Şiir]
Bir Garip Hikaye [Şiir]
Git Hadi [Şiir]
Düşte Git İşte … [Şiir]
İster misin? Birkaç Porsiyon [Şiir]


Aspirin kimdir?

ßir gün öLe çok SevmeLiyimki Sonsuza dek içimdE kaLmaLı, karŞımdaki inSan karŞı koyamamaLı, ßir gün öLe çok SevmeLiyimki beni yaktıkLarında biLe kaLbim sapasağLam kaLmaLı, bu Sevgiden utanmamaLı, bu Sevgiyi boşa harcamamaLı. .

Etkilendiği Yazarlar:
.....


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Aspirin, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.