Dünyanın her tarafından öğretmenler insan topluluğunun en fedakâr ve muhterem unsurlarıdır. -Atatürk |
|
||||||||||
|
bu kadar basitmiş aslında... arnavut kaldırımı döşenmiş köşelerimin.. her karesinde sana yaklaştığımı sandım sokak lambaları kurdum yoluna aydınlatmak için yüreğini yanılmışım... sen kör..sen sağır.. sen dilsiz.. bulamadın yolunu.. yolumu..yolumuzu... bir umuttu işte bir umut sadece... ıslandım bu gece sırılsıklamım... doğmadan öldürdüğüm,çocuğu yıkadım yüreğimde.. karanlık sokaklarda yağmur benim için yağdı korkmadan yürüdüm,ilk defa... kör, sağır ve dilsizdi hayat bana yaşadığım kadar... bu kadar basit aslında... kendimi kaybetmeden yeniden buldum yolumu köşedeki çöpleri karıştıran sarhoştan bile medet umdum üstelik hadi ordan...! der gibi bakınca bana anladım... onun bile bulacağı birşeyler vardıda karıştırdığı hayat artıklarından... ben, kırıntıya muhtaçlığımın imkansızlığını kabullenerek yalnızlığımın yolunu tuttum... birkaç sözcük.. bir iki gülümseme sadece, kucağıma aldım sarıldım... ne işim vardı bu sokakta?.. nerden nasıl girdim bilemedim... tanımadığım bilmediğim hatta hiç görmediğim bir sokak.. tanıdık gelmişti oysa farkettiğim anda söndü sokak lambaları.. kör ve sağırdı,gece bense kaybettiğim ve.. ezberimde kalan kelimelere sığınıp yalnızlığımın yolunu tuttum...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NURCAN DURDU, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |