Adını koyamadım..
O kadar anlamlıydıki
adsızlığın
bilinmezlere yakıştıramadım
yokluğundaki anlamları
bilmemden olsa gerek
kırılmadım…
sevdaların sana dairdi
içim sızladı sadece..
kıskanamadım…
"Yarınki gazeteler bugünkülerden daha az okunacak, çünkü yarın ben ölmüş olacağım." - Mark Twain"
Adını koyamadım..
O kadar anlamlıydıki
adsızlığın
bilinmezlere yakıştıramadım
yokluğundaki anlamları
bilmemden olsa gerek
kırılmadım…
sevdaların sana dairdi
içim sızladı sadece..
kıskanamadım…