Adını koyamadım..
O kadar anlamlıydıki
adsızlığın
bilinmezlere yakıştıramadım
yokluğundaki anlamları
bilmemden olsa gerek
kırılmadım…
sevdaların sana dairdi
içim sızladı sadece..
kıskanamadım…
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
"Yazmak, aslında ölmekten başka bir şey değildir; ama neyse ki, okumak da dirilmektir." – Umberto Eco (kurgusal)"
Adını koyamadım..
O kadar anlamlıydıki
adsızlığın
bilinmezlere yakıştıramadım
yokluğundaki anlamları
bilmemden olsa gerek
kırılmadım…
sevdaların sana dairdi
içim sızladı sadece..
kıskanamadım…