Yanlış sayısız şekillere girebilir, doğru ise yalnız bir türlü olabilir. -Rouesseau |
|
||||||||||
|
İtalyan bir sanatçı, bir barış gönüllüsü memleketimize geldi ve ne yazık ki bir daha çıkamadı. Otostop yaparak denk geldiği bir insan müsveddesi tarafından, önce tecavüze uğradı, sonra da öldürüldü. Biz ki; barış nidaları atarak yeri göğü inletiriz. Biz ki; kadına el kaldırılmaz diyen bir milletin fertleriyiz. Biz ki; misafirperverliğimizle övünürken ağzımızdan salyalar akıtırız. Biz ki; yabancılara iyi davranır, sanatçıları el üstünde tutarız. Yıllarca, bize anlatılan bu martavallarla uyutulduk. Kurduğumuz yalanlara biz de inandık zamanla. İçimizdeki hayvanı saklamak için bu yalanlara ihtiyacımız vardı. Ancak içimizdeki hayvan uyandığında kendimize geliyoruz. Biz ne utanmaz, ne arlanmaz adamlarız. Bize gülümseyen her kadını, kolay ve yatılabilir sanıyoruz. Karşı koyduğunda öldürüyoruz. Bizim için kadın; ya kutsaldır ( o da bize ait olanlar, anne, kız kardeş vb.) ya da cinsel bir araçtır. Kadından dost olabileceğini hiç öğrenemedik. Onun şefkatine, merhametine, sırdaşlığına eremedik. Çünkü bize öğretilmedi. Çocukluğumuzdan beri, bir hayvandan hallice bir insan olarak büyütüldük. Yüreğini insanlığa adamış bir meleği, şeytanca duygularla tecavüz edip öldürdük. İçim sızlıyor, UTANÇ DUYUYORUM.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Hişyar Arıkan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |