Yazar yazı yazmayı başka insanlara göre daha zor yapan insandır. -Thomas Mann |
|
||||||||||
|
Ağız dolusu ‘’seni seviyorum’’ da diyemem Seni sevdigimi sözlerimden değil gözlerimden anla Buket buket çiçekler de veremem Ama sana kardelenlerin ,çiğdemlerin yerini şıp diye söyleyebilirim İstersen ellerinle toplarsın onları Ben sevmeyi bilemem ya Kur yapamam Etrafında fırıl fırıl da dönemem Lakin senin için Gecelerimi veririm Uykularımı veririm Çıkarım gece ortasına Mehtabı getirir koyarım ayaklarına Ayı indirir veririm ellerine Dünya uydusuz kalır Kabahatlisi sen olursun karışmam Ben sevmeyi bilemem ya Bak söyleyeyim şimdiden Cafelerde saatlerce oturup çene çalamam senle Pembe panjurlu evler de vaat edemem Ama denizin şarkısını dinletebilirim Dağların türküsünü ezberletirim sana Ben sevmeyi bilemem ya Bedeva kısa mesajlar bekleme benden Msn’de konuşmak bozar beni Çakıl atarım saat 12’yi geçince pencerene Açıncaya kadar pencereni sen Ürkek ürkek el sallamalısın bana Haydi git demelisin,yoksa ağabeylerim duyacak demelisin Seni dövecek demelisin Ben duymazlıktan geleceğim Sıkı bir dayak için vucudumu hazırlayacağım günler öncesinden Ben sevmeyi bilemem ya Senin anladığın manada bilemem sevmeyi Razıysan bütün bunlara İmza atıyorsan bu aşk sözleşmesinin altına Buyur gel açık yüreğimin kapısı ardına kadar Mezara kadar…
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © NUH KENİŞ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |