Kötü bir barış, iyi bir savaştan daha iyidir. -Puşkin |
|
||||||||||
|
Bir hayal, /Ötesi kendim bile değildim, Bu son artık, sana uzanan sonsuzluğun, Bir hayli yorgun yollarında, Son uzanış sana Menaz, /Ben, bana ait olan da, Sen, /Senden çalınan da, Kalmaya mecburuz, /Mecburuz, /muyuz... Toy silüetler diyarı, Bacasız evler, Düşler muamması, Görünen bakış sistematiği, /Su buharı, Belkisiz sürtüşmeler kapsamında, Sefer yanılgısı, /Kaybedilmenin kıyısı, Ve süt kesiği tende kayboluşu sevdanın, Makyaj tazeleyen sabahlarda, Menaz, Islaklığını anlatan yağmur öncesinin, Mevsim kuşatan ilk sancısı, Hüzünbaz ikliminde töre, /Memelerinde acısı, Tadılmamış aldanmışlığın, Vitrine vuran sadistliği, /Gölgeler tanrısı, Bir ucundan bağlandım, Hiçkimseyi bağlamayan yerler suskun, Asfalt kokusunda güllerin resitali, /Kırmızısı aşk'ın, Mütemadiyen beklenti, /Köreltide alkış tutan, Öpüşken bereketinde kıyıdan uzak, /Ayrılık zamansızlığı, Sarmaşık yaprağında unutulan, /Sigara artığı, Kururken lacivert rujundan, Atamamak gibi sanki bu kararsızlığı, /İçimdeki deniz'e, Menaz, Bilmezsin uykusuzluk, /Ve sonsuza yutkunan kırağı, Umut ekseninde susuzluk, Baldır ağrısı çektiren yazgısı aramanın, /Ne için, Literatürde ölüm geçer, Tılsımlanmış olan zırhın, /Dayandığı duvarlarda, Uzaksa hayat yenilenmeye, Bebek kokusu sarar bedenini,/ Gelen geldiyse eğer seni, Çoktan götürmeye, Yabancılığı iki şehrin, /Ambulans sirenlerinde suskunluk, Hırsızlığı yüreğinin, Yalnızlığı gecesinde her beklentinin, Kaldırımların yüzsüzlüğü, Ve görünmeyişi gözlerinden, /Elvedasız ağıt, Sonlanmış herşeyin bittiği yer, /Senin için, Doğurdu içimdeki içtensiz, Zırhı parçalanmış ölümsüzlüğü, Menaz, Ölmek doğmaktır aslında, Ölünmeyen yerde... (*) Menaz'a uzanış 1-2-3 adlı şiirlerin sonuncusu.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |