Gençliğinde müzik öğrenen, felsefeyi daha iyi anlar. -Platon |
|
||||||||||
|
ne sağ-sol kavgası ne de yaşama kaygısı benim derdim sadece bir kilo kayısı belki yiyen olur diye yazıyorum.. Hergün düşünürüm ben ne mantıklı, ne mantıksız.. hem anlamlı, hem anlamsız.. Düşündükçe büyür içimdeki allahsız.. Birden afacan duygular sarar bedenimi Heycanlanır korkarım.. Heeyy! kimse yok mu? siz bilirsiniz ben zaten belki duyan olur diye yazıyorum.. Şimdi devam ediyorum anlatmaya Bakalım ne çıkacak ne çıkmayacak sabaha.. Kim ölecek kim kalacak? Belki yaşayan olur diye yazıyorum.. Efendim öncelikle ben bir deliyim.. neden diye sorarsanız, normal insanlar gibi değilim.. normal düşünmüyor normal yaşamıyorum.. Ne garip duygular besliyor yüreğim Ne garip fikirler üretiyor beynim ben kendimi anlamıyorum ki nasıl anlatayım? Belki beni bi anlayan olur diye yazıyorum.. Birtürlü kendimi sevemiyorum.. Bazen çok mutlu, bazen çok mutsuz oluyorum.. nasıl bir duygudur bilemiyorum? ? yine kafiye takıntısı başladı kelimeleri seçemiyorum.. kısacası yüreğim boş, hayallerim boş.. belki biri sever diye yazıyorum.. Nameler nameler nameler.. benim hayatımı gizlerler.. çok yalnızım bu kalabalıklar içinde hem ağlarım, hem gülerim.. ama sadece namelere söylerim içimdekileri.. belki bi gören olur diye yazıyorum.. Gidiyorum sonu görünmeyen bi yolda nereye gidiyorum bilmiyorum.. yaşıyorum ama ne için? kimin için? belki bilen vardır diye yazıyorum.. Siliyorum hafızamı unutuyorum herşeyi.. o eski, o tatlı, o güzel günleri.. ama nasıl unutulur onun o ateşli, o masum gözleri.. o sıcak, o içten gülüşü.. belki hatırlatan olur diye yazıyorum.. Kah dalıp dalıp giderim kah içimi dökerim sırf hayatın anlamını anlamak için egolarımı ezerim.. Koy gitsin ver yansın vur patlasın, çal oynasın.. ya da uğraş ne şiş yansın ne de kebap diye.. belki akıl veren olur diye yazıyorum.. Adım Ulaş'tır benim ve tek bir dileğim vardır.. olur mu bilmiyorum ama belki gerçekleşir diye yazıyorum..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Ulaş Tuzak, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |