..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Türkiye Cumhuriyeti'nin temeli kültürdür -Atatürk
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Sevgi ve Aşk > Deniz Bayır




14 Şubat 2009
Kaybediş  
Deniz Bayır
Var sanılan aslında her zaman yoktur. Bazen yanımda dediğin aslında çoktan yok olmuştur.


:AHBJ:
Maviyi kaybedip sonsuzluğu anımsatan siyahın peşine takılmışız meğer. Doğru yolu kaybedeli ne kadar oldu ki! Sen neresinde kaldın yolun, sevdiğim? Yoksa maviyi takip mi ediyorsun hala, beni yanlış yola sürükleyenlere inat! Zor gelen buymuş demek ki, fark etmemiştim geçen saniyeler bizi ayırırken.. Ayrılmayız sanıyordum gözümün görmezliği bundanmış. Sevdaya açılan bir kapı olur mu bu sonsuzlukta, olsa da sonunda sen olabilir misin ki? Kaybettim işte seni. Yanımdaydın kaybedeli epey zaman olmuş ben fark edeliyse saniyeler dakikalar… Geri dönmek mümkün mü acaba? Yokluğunu hissederek acıyı çekerek o yolda geriye dönmek ve dönüp seni görememek… gitmemiş olabilir misin orada durup beni bekliyor.. Olabilir miydi bu? Şimdi anlıyorum ne çok kırmışım seni, varlığınla yokluğunun ayrımını yapamazken ben, seni yok sayarken ne çok kırmışım, ne çok… Telafisi olmayan geri dönüşü olmayan bir yoldan geçtim mi acaba, sensiz seninle ilerlerken! Zormuş be sevdiğim benimle diye bilirken her şey rahat, kolay ama öğrendiğinde can yakıyor, sancılar giriyor, kalbin acıyor.. İlerleyemiyorsun , düşünemiyorsun, yanlışlar peş peşe geliyor.. Geri dönemem işte. Dönsem de kaybettim o yolu artık. Doğrular terk etti beni, yanlışlara eş oldum. Bari sen kaybetmeyeceğin geri dönmek zorunda olmayacağın yolda ilerle. Bir yanlışı beklemiyorsan eğer!!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın sevgi ve aşk kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kaybediş

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Gitme Sevgili...
İnsanoğluyuz Neticede


Deniz Bayır kimdir?

Hayatı, yaşayarak öğrenmeye çalışırken kaybolmamaya çabalayanlardanım sadece.

Etkilendiği Yazarlar:
Cezmi Ersöz,Ahmet Altan.


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Deniz Bayır, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.