İnsanların arasında yaşadığımız sürece, onları sevelim. -Andre Gide |
|
||||||||||
|
Denizin oğlunun adı yunustur...Çiçeklerin kızının adı gül.. Yunus; özgürlüğü, masumluğu, cesareti ve mücadeleyi yaşar engin denizlerde dagalarla dans ederken.. Gül; sadakati, sevgiyi, vefayı ve özlemi yaşar denizden esen meltemlerin sohbetinde... Eğer denizi karanlık gecelerde tanısaydınız; bilemezdiniz masmavi çehresinin nedensizce gülümsediğini...Yunus; gündüzün geceye kavuştuğu anlarda ve gecenin sabaha kavuştuğu zamanlarda , denizin kimi zaman hüzne çalan çoğu zaman aşka vuran şarkısından haberdardır... Eğer çiçekleri yağmurlu günlerde tanısaydınız yapraklarını öpen şebnemleri silmeye uğraşırdınız... Gül; yağmurun coşarak yağdığı saatlerin ardından, güneşin ışıldayarak gökkuşağını getirdiğini, bunu yaparken bütün gözyaşlarını sildiğini ve bir şiir ahengiyle yaralı yürekleri sarmaladığını bilir... Denizin oğluyla çiçeklerin kızının kavuşması zordur, meşakkatlidir lakin onları kuşatan sevgi çemberinin mırıldandığı ezgi, Ayın gökyüzünde saklandığı karanlık gecelerde dahi hiç susmadan söylenir, kimsesiz yıldızlar eşliğinde!!! Yağan yağmurlar ve boğuşan dalgalar durduramaz birbirini seven denizin oğluyla çiçeklerin kızının efsaneleri kıskandıran, gönülleri coşturan, zamanı durduran sevda şarkılarını! Sadece gözlerini kapayıp dinle o şarkıyı...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Elif Tunçel Kaç, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |