..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Tüm insanlık bir tutkudur; tutku olmadan din, tarih, romanlar, sanat, hepsi etkisiz olurdu. -Balzac
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Düşler > aslı nur ustabaş




27 Ocak 2010
Nefes  
ruhun özgürlüğü

aslı nur ustabaş


bazen kendi ruhunda çelişkiyi yaşar, bu çelişki içinde can çekişir. işte bu işkence o kişinin temeline bir isyanı yerleştiri. artık hıçkırarak anlatmak zorundadır herşeyi. ağlamak ona haramdır çünkü.


:AHBD:
Rüzgarın bağrından gelen nefeslerle besleniyorum aslında. Ruhum dize gelmiyor. Asi bir tavrı devam ettiriyor içinde. Bazen bedenim aklımdan bağımsız davranıyor. Komutlara uymuyor. Kendince kuralları yıkıyor. İki ayrı ruhum varmış gibi hissediyorum. Biri içeride, diğeri dışarıda. Birbirlerine üstün gelemeyen, birbirleriyle geçinemeyen ve her zaman diğerinin zıttını isteyen iki yeniyetme. Onların savaşları kendilerini zedelemiyor. Doğrudan beni, yani onların topraklarını yok ediyor. Şehzadeler tarafından paylaşılmış Türk devletleri gibi. Paylaşıldıkça ölüyorum. Ben ikisinden de bıktım. Kendi bağımsızlığımı istiyorum. Bedenime hakim olmak istiyorum. Verdiğim kararları uygulamak istiyorum. Yıllardır hiç istemediğim bir şey istiyorum. Özgürlüğümü istiyorum. Parmaklarım benim olsun istiyorum. Kalemimi bedenime bağlayan bir damarım olsun istiyorum. Ancak böyle özgürce yazabilirim, ancak böyle anlatabilirim derdimi. Özgürlük istiyorum. Çok bir şey değil sadece hissettiklerimi yazabilmek istiyorum. Bir önemi yok yalnızlığın, özlemin, acının... Ben bunlara dayanabilecek bir yürek, bunları susturabilecek bir ses istiyorum. Sadece kalemime bir özgürlük istiyorum. Anlatabiliyor olmak istiyorum. Derinimdeki her şeyi dökmek, içime sığmayan duygularımı kağıtlara sığdırmak istiyorum.
Sadece bu şekilde gözlerimdeki perdeyi açabilirim. Bir anahtarım olsun istiyorum ruhumun kilidini açabilmek için. Pencerelerimi açabilmek için yeterli gücü istiyorum. Işığı görmek istiyorum.
Öyle bir şey ki bu, boğazımda takılı bir hıçkırık gibi. Ağlamak istesen ağlayamazsın. Ben sadece bu hıçkırığı eritebilecek sıcak bir nefes istiyorum.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Umut Tanelerinin Fısıltısı

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Su da Yakar Yangınları... [Şiir]
Dur Kalbim! [Şiir]
Tılsım [Şiir]
Tik Tak [Şiir]
Özlemeyi Özledim... [Şiir]
Kalbinde... [Şiir]
Ben ve Sen [Şiir]
Forever... [Şiir]
Bu Gönülün Elleri Sende [Şiir]
Gibi... [Şiir]


aslı nur ustabaş kimdir?

Günde 8 öğün yazı yazmadan uyuyamayan, asla kitap atmayan, büyük bir kalem koleksiyonu olan ve odasının her yerinde kağıt uçuşturan biriyim. Kesinlikle bir kitap kurduyum. Kitaplara olan aşkı arkadaşları tarafından yadırganan bir kişiyim. Annemi odama çok nadir sokuyorum çünkü ne zaman odaya girse kağıtlarımı atıyor. Bir yandan da sıcakkanlı ve neşeliyimdir.

Etkilendiği Yazarlar:
J.K Rowling, Stephenie Meyer, Reşat Nuri Güntekin, Ludwig Van Beethoven, Debussy


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © aslı nur ustabaş, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.