Zaman dostluğu güçlendirir, aşkı zayıflatır. -La Bruyere |
|
||||||||||
|
Aynı düşün yolcusu iki bedendik yola çıktığımızda, İlk ayrılık duvardaki pankartlara bakan gözlerimizden yansımıştı yüzlerimize. Kördöğüşleri sallanıyordu etrafımızda. Yalan yanlış açılan pencerelerden içeri giriyordu hüzün. Tutulmuş buluyorduk kendimizi unutulmuş. Bize ait olmayan başlardı birbirimize dayadıklarımız. İç hatlarımızın hatalarının vapur iskelesiydi dokunmak ve yalıtmak teni etten, eti tenden ayırmak. Böyleydik bir yokuşun ilk basamaklarında bulduğumuzda kendimizi. İki kişiye yazılmış bütün sıradan ilk satırlar gibiydik kader gibi göğüslediğimiz bir ipti sanki gelecek. Büküldük. Yırtık bir tekleme sesiydi bedenlerimizden gelen düşsüz bir bekleyişe dönüşmüştük eğik bükük beşinci basamağa ulaştığımızda beynimiz dilimize hükmetmiyordu dört köşeye ve ikimize hapsedilen herşeyden küf kokusu gelmeye başlamıştı. Boğuk kapı gıcırtıları yankısız çığlıklar gibiydik içimizde yılanlar besler olmuştuk yedinci basamakda kangrendik kör olmuştuk olasılık kelimesinin varlığını çoktan unutmuştuk çıktığımız neydi yol neydi yokuş neydi düş neydi düşüş neydi bir başka basamakta inliyorduk ateş basmıştı ter bürümüştü soluklarımız huzursuz nefesimiz körelmiş bedenler pörsümüştü bir gün bir patlamayla ayıldık birer bardak demli çay içtik ayrıldık ay ellerimizde kocadı dedik yaslarımızı avutmaktan vazgeçtik farklıydık.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © ESRA VIZVIZ, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |