..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Dünyayı isteyen bilime sarılsın, ahireti isteyen bilime sarılsın; hem dünyayı hem ahireti isteyen yine bilime sarılsın" -Hz. Muhammed
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Sevgi ve Nefret > Veysel Menekşe




28 Şubat 2010
O'na Mektuplar - 21  
Veysel Menekşe
İnsanın sahici yüzü gülsün için... Bu yeter… Cennet senin olsun.. Ey Ruhum.! Jane Aşke Ave Dılo...!


:ADHG:

13 ARALIK 2009 PAZAR

00.49

İnleyen Nağmeler Zamanı

İÇ DÖKÜMÜ

Profound Peri Unınhabıtable Hermit A-os Of Country 'den bildiriyor..... Ağlamak geliyor içimden Ruhum.! Hep ağlamak geliyor içimden.

Ne yapsam ve ne yapmasam da hep ağlamak geliyor içimden.. Hiçbir beklentinin avutamadığı ve hiç bir tesellinin engel olamadığı..

Bir ağlamak geliyor içimden..

Yeryüzünün bütün ırmaklarından ve gökyüzünün bütün bulutlarından.. Ve yeraltının bütün mahpus sularından daha bungun ve daha dolungun..

Bir sağınmak geliyor içimden..

Konuş sa da konuşma sa da...Yaz sa da yazmasa da.. Saklasa da saklamasa da.

Aldırmayan ve umursamayan ve daima bildiğini okuyan.. Bir ağlamak geliyor içimden ki her can bilesi değil ey Can!.. Biliyorum can atıyorsun benimle konuşmaya da.. Ben bu saatlerde şimdi...Daha çok şimdi..

Olamıyorum ve bulamıyorum bir ses ... Kendi sesimden başka ..

Nerdesiniz.?

Bana mı soruyorsunuz.? Bilmiyormusunuz.?

Seslenilen-sizlik ve seslenemeyen-sizlik.

Bilmek nedir.? Ses-sizlik ' ten başka.!

Namaz kılıyorum ağlayasım geliyor..Namaz kılmıyorum ağlayasım geliyor.. Oruç tutuyorum ağlayasım geliyorum...Oruç tutmuyorum ağlayasım geliyor.. Hac u zekat kelime-i şehadet.!

Sonuç değişmiyor..Yine ağlayasım geliyor. Allah diyorum..Allah demiyorum yine öyle.. Bir yanım daima eksik.

Bir yarım daima Leyla ağlıyor.. İç cephesinde değişen bir şey yok varlığımın... İçimde bir çocuk ağlıyor. İçimde bir sevgili..İçimde bir anne..

Bütünüyle kuşkuda..

Bütünüyle müsterih..

Bütünüyle gamsız hayat ve..

Garib.!

Oysa ağlıyorum da..

Oysa hıçkıra hıçkıra ...Oysa bağıra bağıra...Oysa sessiz ...Oysa ıpıssız..

Kimsesiz.

Öfkeli.

Bunlu.

Bunsuz.

Huylu..

Huysuz.

Denli ve densiz.. Ağlıyorum işte ..

Ama..

Yine de..

Bir bakmışın hiç mi hiç ağlamamış gibi...

Ömrü boyunca hiç sağılmamış; sağılanmamış; hiç mi hiç ağırlanmamış gibi...

İçimden yeni bir ağlayış dalgası vurur da gözlerimin kıyılarına... Islatacak bir toprak..Ürpertecek bir yaprak ararcasına..

Gövertecek; yeşertecek bir gönül aracasına..Diriltecek ve dirilecek bir yürek umarcasına.. Bir ağlamak gelir içimden de a benim hiç gerçek ağlamamış gibi duran ve..

HİÇ KENDİNİ SAVUNAMAYAN hep ötekini kayıran savruk ve sarsık dostum benim.! Hala bilemediysen neyi bilip bilemediğimi beni bilmediğimle başbaşa bırak ve seyret. Seyretmeye takat bulabilirsen kendinde eğer.

Görmezden gelmek biyana zaten hiç görmemiş gibi yaparak şen ve şakrak.. Yaşamak gibi bir alışkanlığı yok içimin n’apıyım.? Bir ay doğuyor işte içime.. İlk akşamdan geceden uyan uyan yarsinene sar beni yoksa ömür boyu ağlar beni.. Bir ay doğuyor durduk yerde işte elimden gelmez ağlamamak..

Bütün kavuşmamış aşıkların ve yaşanmamış aşkların suçlusu benim.! Aşk ile aşk'a doğmamış bütün genç kız ve bakir oğlanların katili benim.! Atın yolun kenarına..

Yelesi okşanıp yanakları öpülmemiş bütün yılkı atlarının; bütün ırzına geçilmiş sevişme saatllerinin.. Cürm-ü meşhud şedid mi şedid zebun-u zebanı da benim..

Bağışla.!

Anlayamadıysan bağışla.!

Anlatamadıysam da bağışla ve..

Bir nebzecik te olsa bir hatırım varsa katında..

Benim için ağlamayı ve ağlatmayı bırak sen.!

Beni ağlatmaya devam et sen.!

Gerçek sevgiliysen.!

Ey.!

Ruhum.!

Bu beni mutlu kılabilir mi.?

Bilmem.!

Ama hiç değilse hiç umutsuz olmaktan yeğindir ve belki bir gün... Ve belki o bir gündeki o bir an..

AŞK İÇİN ESSAH AĞLAYAN

O müstakbel erinç...

Elimden tutarsa...

Saçlarımı..

O bir zamanlar ağıtlar yüklü rüzgarlar ağırlamaktan onur duyan Beyaz Atlı saçlarımı... Okşarsa..

Ve görülmedik;duyulmadık-gürül gürül bir iniltiyle boşanıverirse içim..

İnsanın sahici yüzü gülsün için...

Bu yeter…

Cennet senin olsun..

Ey Ruhum.!

Jane Aşke Ave Dılo...!



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Öfkeli Mektuplar - 24
Vakavirüs Yazıları 01
Öfkeli Mektuplar - 18
Öfkeli Mektuplar - 17
Vakavirüs Yazılar 03
Vakavirüs Yazılar 05
Vakavirüs Yazıları 02
Vakavirüs Yazılar 04
Öfkeli Mektuplar - 16
Deli Mektuplar - 23

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kaside - Yi Fâtıma [Şiir]
Hey Oğul! [Şiir]
Dastan-ı Eyyam-ı Aşura [Şiir]
Seyr - İ Süreyyâ Destanı [Şiir]
Tasvir - İ Fâtımâ [Şiir]
Veda Yazısı [Deneme]
Anarşia Notları 24 [İnceleme]
Öfkeli Mektuplar - 15 [İnceleme]
Öfkeli Mektuplar - 12 [İnceleme]
Anarşia Notları 25 [İnceleme]


Veysel Menekşe kimdir?

delinin teki


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.