..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Ağlamak da bir zevktir. -Ovidius
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Eleştiri > Toplum ve Birey > Veysel Menekşe




13 Ekim 2011
Vakavirüs Yazılar 03  
Veysel Menekşe
Ali ve evladından bir sosyalizm çıkmaz ey biraderan.!


:BHBE:


Samanlıktaki hazır samanı kaldırmaktan aciz melankolik replikler sever hazırlop sosyalistler.


Harmandaki hazır arpayı görüncek esatirik Zaloğlu Rüstem kesiliveriyorlar ise.

Ben ne diyeyim mucid-i traktör; keşşaf-ı döğerbiçer kapitalist dahi’ye.!?

“Hayal et lakin yapma; yapış toprağa sakın bırakma”kös kafalı devrimci köy ağalarına inat.

-Ha gayret kapitalist pragmacı’m ha gayret.

Demekten başka.!


Aman oğlum tiz yetiştir “Ay’a Seyehat..

“Denizler Altında Yirmibin Fersah”..

“Dünyanın Bir Ucundaki Fener”..

“Seksen Günde Devr-i Alem”..

Vadileri O kadar Yeşil’kenek hemideh.!

Dehr-i Dünya devreylemez zannetsinler hayedeehh.!

İpad 1; İpad 2; İpad 3..

Gökten üç elma düştü Marks’ın feleği şaştı Proterler cem-i cümle Face Book.

James Cook kadar bile kımıldatmıyolar kıçların.

Blue Jeans ler içinde keyflerine keder yok bir ellerinde Cola.!

Ulaa.! Kahrolsun kapitalizm.! Yaşasın halkların keşliği.!

Bir ellerinde wisky..

Haydi Şerefe.!

Johny Walker.!


Teker teker döküldüler işte böylece Sovyet Sosyalist Cuhuriyetlerinden ol proleterler..

“Votkadan gına geldi..Hazır mezeden ..Bedava salatadan.

Dan dan dan .! Yere batsın kızıl meydan.!

Cin lazım; rom lazım..spagetti macarna..mac donald’s fast food..

Beautifull Holywood.! Nasibimiz alalım Madonna’dan.!

Haydi şimdi dansa kollar havada nefis tavana vurdu manialar kudurdu ..

Rockn Roll Relaks.! Lsd..Cocain..cafalar captan black..Cafeler Castro Cuba.!

Kusura bakma Che Yoldaş.! Buraya kadar.! Biz de insanız.Hergün devrim olmaz.!

Hele bakarız.! Gerekirse bir slogan.!

Geğire geğire sallarız..

Çok yaşa sen .! Bravo.! Mersi.! Bizim oğlan.!

Ahiren pepsi ardından cırt cırt ciklet.

Hepsi lazım hepsi..! Hey ..! Derdin ne dostum.?

Tanrı öldü de Marx sağ mı kalacaktı yani.?!

Kahrolsun Dünya İşçilerinin Kardeşliği filan.!

“Yaşasın Ben.!”




İşte bu “ben” üzerine oynayan Liberal kapitalizme karşı sosyalist tezlerin ve.


Ona mümasil meyyal İslamcı Marksistlerin hiçbir şansı taa baştan olamazdı ve olamadı da.

Ey benim ben’i edebli; nefsi terbiyeli;aklı kalbine kafiyeli insan güzeli mü’min kardeşlerim.!


Ortodox-Katolik hiyerarşiye karşı Humanist Anarşizm biricik ilaç iken.!

Bakunin’e “Kur’ansız Muhammed” diye hitab eden ve güya dalga geçen Allahsız Marx.

Kanına girdiği Edith Piaf maşuklarının ah larının yerde kalacağını mı sanıyodu.?


İlkin Fransız Komünistlerini sattılar bu alkolik ayyaş Sovyet sosyalistleri..

Sonra da sair diğer ülke yoldaşlarını.!

Hangi ahlak engel olacaktı ki a benim akılsız sosyalist İslamcı kardeşlerim.!

Hangi ahlak engel olacaktı ki.!


Şu sövüp durduğunuz Kapitalist Amerika.!

Bir müttefikini bile satmamıştır meğer ki müttefiki onu satmaya.

Kapitalist ahlak icabı.

Savaşı bile göze alarak üstelik.


Neyse.!

Gelelim kendi meselemize..!

Mesuliyet duygusunun varlığından asla kuşku duymadığım..Dürüstlüğüne ve o dürüstlüğün kaynağı mü’min ahlakından sa kesin emin ve mutmain olduğum sevgili öğretmenim Ali Şeraiti bir zamanlar mezginanda Baba evinde..Babasının etkisinde..

Muvahhid Sosyalistler Cemiyeti Kültür Zindanında..

Ülkesi Petrol Savaşlarının tam ortasında ve İngiliz İmperial Tehditleri altında;Amerikan İmperial işbirlikçilerinin ihaneti karşısında denize düşmüş-itilmiş kişi misali..

Sovyet ve Fransız sosyalist imperyalistlerine ve onların elitist kalemşörlerine..

Sarılma gereğinin dayattığı siyasal şartlarda..

ve ilh.!

..Sosyalizmden anladığı ve böylece anlattığı şey…

Garaudy’nin anladığı şeyden ne kadar daha iyi ve daha mükemmel bir şeydi.?

Kurcalayıp irdeleyen olmuşmudur acep.?


Çağdaşı Fransız intelektüellerinden söz ederken Garaudy’i niçin es geçmektedir acep.?

Sevgili Şeriatimiz..!

Komünizm’e ihanet ettiği için mi yoksa.?

Bilemiyorum yani..


Kapitalizm uyanıyorken sosyalistler ne yapıyolardı ey biraderan!.

Tahran sokaklarında gerici mollalara yuh çekmekten başka.!

Pah.!


O mollalar hiç değil se Amerikancı Şah’ın tek alternafinin Sovyetçi Padişahlar Olmadığının.

Bilincindeydiler ve hiç değil se yine.

Denizi geçip derede boğulmamak gerektiğinin de pek ala idrakindeydiler.!

Gorbaçov’a yazıldı da ne oldu o mektup.?

Yasak savma yahut günah benden gitti kabilinden yazılmış olmasını göz ardı ederek.

Sosyalizme teşne bir Humeyni fotoğrafı çekmek.!

Tam da şu hala hayal aleminde yaşayan halüsine sosyalistlere has bir hal olsa gerek.!


Taze sosyoloğumuz E.Cesur’un Ali Şeriati Tarih Okumaları’ndan çıkarsadığı Sosyalist İslam.

Ali Şeriati’nin tasvir etmeye çalıştığı sosyalist islamla denk ve birebir örtüşen İslam sa..

Her ikisine de itirazım var benim.!

Söylemem gerek.

Eğer tarihi vukuat aynen Şeriati’nin ve Şerafiddün’ün naklettikleri gibi vaki olduysa..

Ne Ali sosyalisttir; ne Fatıma Marksisttir ne Hasan komünisttir ve ne de Hüseyn..

Bilaksi.

Ebubekir sosyalist; Ömer Marksist; vee..

Aişe Komünist olupturu ey benim biteviye kandırılmış kızılbaş halkım.!

-Hadi yaa.! Amma da yaptın haa.!

Hayır birader.!Ben bişey yapmadım ve kırmızı sosyalist Şiiliğe dahi dil filan uzatmadım.!

Başımı şööyyle bir daha uzattım;baktım ve gördüm ki:

“Aha böyle oldu.!”diye anlatılan olaylar..

Şu şekilde de yorumlanabileceğini de pekala mümkün kılmaktadır.

Şöyleki:

Fatıma “ Fedek.! Fedek.!” diye tutturmuş ve “Babamın malıdır! Vallahi kimselere yedirmem!

Yiyenin dahi gözüne dizine dursun.! Beddua etmekten dahi geri kalmam.

Verin benim mirasımı.!” Diyerek.

Özel mülkiyet hakkının en vazgeçilemez lazımı lüzümundan olan miras hukukuna yaslanarak.

Ortalığı birbirine katmakta ve Ebubekir’e biat etmeme inadında gayet musır ve sebatkar iken:

Ebubekir dahi berhuruben ayduruptur:

“Etme eyleme anam bacım.! Gurbanın oluyum.! Senin bu talebin sosyalist İslam ilkelerimize.. Marksist Leninist Muhammedi değerlerimize vee.

Komünal akidelerimize daban dabana zıt oluuup;

Asla taviz viremezük peygamber gızı olsan bile.!

Kızcağızum.!

Peygamberler özel mülkiyeti lağvetmek ;malı mülkü gamulaşturup devlet hazinesine irad kaydedüp böylece sulh ve sükunu sağlamak içün gelmişlerdür.Peygamberler miras bırakmazlar anacığım.!Mülkün kamuya ait olduğu bir cemiyette miras olur mu abenim can yoldaşımın biricik dadlı gıymatlı gızı.!Çıkar şu ağzındaki liboş Amerikan sakızını da aklını başına devşür ve dahi vazgeç bu miras davasından evladım benim.!”

Filvaki Fatıma dahi:

“ yırttırmayın lan bana şu Marks-Lenin denen keferelerin ağzını.!?Sultan Süleyman’ın hazineleri hazineye irad mı geydedildiydi len.?Ne diyonuz oolum siz.?”gibisinden benzer sözler sarfidüp savuştuktan sonra bile davasından vazgeçmediydi ve ne yaman bir liberal Jan Dark olduğun cümle alem-i beşeriyete dahi gösterdiyidi.!

İş bu kerre Ömer’in dahi devreye girüp;Sosyalizm aşkına Fatımanun saçın başun yolduğu ve hatta tekme tokat girüşüp yerlerde sürüdüğü ve dahi biçare romantik isyankar Ali’nin dahi bir hikmete binaen sükut idüp seyrittüğü sair liberal kapitalist şii ravilerce nakledilmektedür.!

Ebubekr’in sosyalizmi din belledüğüne ve bu belleyişle nice özel mülkiyet sahiplerinün canına kast ettiğüne dair başka rivayetler de vardur kim.Bunların en bilinen ve meşhur olanı dahi meşhur yemame hadiseleridür.Şerafiddün nam “Ammar bin Yasir”biyografisi müellifi’nin anlattığına göre: “Devlet hazinesine zekat virmezük:!Zekat virür isek aha şu cümlalem yüzümüze tükürsünler leyyn.!” Ünleyen kabail-i arabtan anti komünist liboş vatan hainleri üzerine ol Sosyalist İslam Cemahiriyesi Cumhurreisi Ebubekir azim kesrette leşker sevketmiş ve şöylehaykırmıştur:

” Zekat Devletün direğidür.!Mülk kamuya-devlete-ait oluncek siz dahi o mülkün marabaları ve ırgatları mesabesindesinüzdür.!Eşşek gibi vireceksünüz lan bu zekatı.!

Virmezsenüz bilirüm ben ne ideceğimü.! Eşşek başı değülük yani.!

Hal bu minvalde cereyan iderken müseylimetül kezzab dahi “zekat vireceğüme dinden çıkarım lan.!” deyücek fırt diye dinden çıkmış ve kapitalist bloktaki müstesna yerine yüzün geru ricat eylemüş ve ahiren peygambersüz olmuyo bu işler mırıldanduktan ahir birden bire vahiy gelmiş resul ayaklarına yatup” peygamber oldum.! “”peygamber benüm” avaz itmekle ebubekir leşkerlerinin ekmeğine yağ sürdüğünün farkına bile varamadan dar-ı ukbaya irtihal ittürülüvermiştür ey biraderan u kerkeran u kaarii kardeşlerim pes.!

Raviyan u ahbar vel nakilan u ahrar ‘dan mervidür ki: iş bu “zekat verilmez alınur”kelam-ı kibarı dahi Ebu Bekir sosyalizminin alamet-i farikası sözleri cümlesinden olupturu yes.!

Hatta işbu Ebubekir; sosyalist İslam devleti tebaasına : “seçim de neymiş.! Politbüro bellidür.

Sırasıyla reislikle müjdelenen aşere eşhas dahi besbellidür. Boşu boşuna reisliğe aşermesün heç bir kimesne.!Kızı kendi haline bırakırsanız ya davulcuya kaçar ya zurnacıya.!.Bu iş vasiyetimle olacak..gerçi ben seçimle geldim amma ..! yapmasaydılar bu yanlışı.! Peygamberler seçimle mi geliyolar yani!Hem ne matbaamız var oy pusulası basacak hem de ne adam akıllı bir halkımız var bu işlere kafası basacak.!”deyuben istikbalde dahi ortaya çıkması muhtemel bedhaların zuhuruna mani olmakla ne kadar basiretli bir Leninoğlulenin olduğunu şeksiz şüphesiz isbat etmiştürü ey proleter yarenler.!

Ebubekirden badehu Ömer dahi halefi hilafına bir iş yapmamakla nasıl yaman bir sosyalist Müselman olduğunu isbat cihetinde gayet azim gayretler sarfitmiştürü..İranda Turanda bu meyanda anti komünist kafir bloklara karşı peyderpey seferler düzenlemiş ve nice büyük zaferler kazanarak sosyalis İslam cemahiriyesi enternasyonal sınırlarını taa çin ü maçine dek bir hayli genişletmiştürü çok şükür elhamdürüllah.!Çin ü Maçin’in dahi defterini dürecek raddeye gelinmiş idi ki bir gice hace molla mao hazretleri rüyasına girüp:”Dur yoldaş.!Ahir zemanda ben zuhur idüp bu memalik-i çaynayı taa caponyaya gadder ihtida ittürmek benüm uhdeme tevdi idülse gerektür.! Sen gardaşum göynünü ferah tut ve derhal canib-i iklim-i roma üstüne “ordular ilk hedefinüz costantiopolis diyerek yürü.!” la havle vela guvvete illa billah sosyalist Allah.!” Pes.!

Ömer dahi bu sadık rüya mucibince amel itmekle taa o zamandan hazreti hace molla mao’ya olan hörmetini izhar etmüştürü elbet.!

Ali ne yapmışturu bilader.? Fatıma ne yapmışturu.?

Sosyalist İslam Cemahiriyesi sınırları dahilinde geh exsiztansiyalist egzersizler yapmış geh anarco sendicalist yangabuzluklar yapmışturu..Gapitalist Yahudi para babalarına diklenüp hastirlan çekeceği yerde gitmiş ücreti mukabili kuyu ameleliği bile yapmışturu tanrı türkü korusun ugh.!

İmdüü.!

Kim sosyalist kim değil siz söyleyin ey efendiler.!?

Terzi Fikriynen Meşhur Suphi’nin ve dahi Hikmet Kıvılcımlı rahmetullahi aleyhlerin dahi bildüğü bu hakikatleri ali şeraiti bilemediyse ne idelüm yani hincik.!?

Şu tarih denen ve asla tekerrür etmeyen ele avuca sığmaz yosmatic akış içinde olup bitmiş işleri aynen görmüş yakıynen şahit olmuş gibi tavırlar takınup;ahiren bunun üzerine –binaenaleyh-şimdiki zamanı geriye rücu ettirme gayretine öze dönüş diyerekten yekinip duran bu anacronic kakafoniler ashabına ne söyleyelim ne anlatalım ne dinletelim ben bilemiyom gari.

Bildiğin iddia eden var ise beri gelsin ve evvel emir beni ikna etsin anasını satiym.!

Hani Ebuzer üzerinde bu kadar durmalarını anlayabiliyorum da Ali ve ailesinin üzerinde bu kadar durmalarını anlayamıyom ben.

Ali ve evladından bir sosyalizm çıkmaz ey biraderan.!

Eğer çıksaydı isna aşeriyye imamları dahi bundan geri durmaz ve karmatiler ile Fatımileri dahi arkadan vurmasalar bile; önlerine dikilip etmeyin eylemeyün akıllı olun len filan demezler idi.

Ezcümle:

Emevi ve Abbasi zalımlarını liberal kapitalist;

Şii ve Haricileri de leninist sosyalist militan gerilla tasvir ederek bambaşka bir tarihi seyr uydurmak ve bu uyduruk tarihi yorumlar üstüne şimdiki zaman içinde sosyalist nam bir islamic ideoloji oturtmak.!

La bi gidin başımdan la.!

Manyakmısınız nesiniz la.?!

Wesselam.!

“Hacı Ebubekirci Sosyalist İslamcı Değil Veli..”

Maasselam.!




RUMİ 27 EYLÜL 1427 HIZIR 158

21.49 İmam Hüseyn’in Şehadeti 23.02




Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın toplum ve birey kümesinde bulunan diğer yazıları...
Öfkeli Mektuplar - 14
Öfkeli Mektuplar - 22
Öfkeli Mektuplar - 9
O'na Mektuplar - 7
O'na Mektuplar - 5
O'na Mektuplar - 6
O'na Mektuplar 25
O'na Mektuplar - 8
O'na Mektuplar - 12

Yazarın eleştiri ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Öfkeli Mektuplar - 24
Vakavirüs Yazıları 01
Öfkeli Mektuplar - 18
Öfkeli Mektuplar - 17
Vakavirüs Yazılar 05
Vakavirüs Yazıları 02
Vakavirüs Yazılar 04
Öfkeli Mektuplar - 16
Deli Mektuplar - 23
Anarşia Notları 22

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Kaside - Yi Fâtıma [Şiir]
Hey Oğul! [Şiir]
Dastan-ı Eyyam-ı Aşura [Şiir]
Seyr - İ Süreyyâ Destanı [Şiir]
Tasvir - İ Fâtımâ [Şiir]
Veda Yazısı [Deneme]
Anarşia Notları 24 [İnceleme]
Öfkeli Mektuplar - 15 [İnceleme]
Öfkeli Mektuplar - 12 [İnceleme]
Anarşia Notları 25 [İnceleme]


Veysel Menekşe kimdir?

delinin teki


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.