"Hayranlığı o dereceye vardı ki; yere düştü ve kendinden geçti." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
03. 18 Asil Arayışlar Zamanı Çekirge Ne Yapacağını Bilmiyor Exasperated Peri.. Ekstrem Exıstansiyalist Eksperler İntelijansıyasından bildiriyor...Aşk caiz midir hocam.!?...Fıkh ne der.. !? Hıkh mıkh eder amma aşık bildiğini okur evladım.! Gönül ferman dinlemez..Su toprağa;Toprak suya.! Haşş…! Haşinliği aymazlığa dır. Erkekleşen kadın rahıymiyetinin kafiri olmuştur Kadınlaşan erkek rahmaniyetinin münkiri olmuştur. İkisi bir dolu' suz aşk olmaz Gay 'lere söven erkek önce kendine baksın..Kaç kız arkadaşı-kız dostu var?.. Lezbiyenlere buğz eden kadın da kendine baksın bir..Kaç erkek dostu -ahbabı var.? Kadını erkekten;erkeği kadından mahrum eden bir fıkh. Gay ve Lezbiyen türetir başkaca değil.. Erkeğine ve kadınına güvenemeyen bir fıkh'ın kendisi de güvenilmezdir. Sakin olmalıymış.! Bu kadar erkek erkeğe - kadın kadına bir toplumda nasıl sakin olabilsin.? Rahman Rahıymini arıyor işte. Rahıym de Rahmanını. Otobüs durağı olsa farketmez. Normal olan budur. Görücü usulü; görücünün şeyiyle gerdeğe girmek değildir de nedir ya.!? Böyle saçmalık olmaz. Eş olmada eşittirler. Ayrık ayrık eşitler olarak eş değildirler.. Eşler eşleşebilir.. Eşitler asla.! Erkek efendiye isyan eden feminizm kadını kısırlaştırmıştır. Kadın efendiye isyan eden manizm de erkeği hadım etmiştir. Erkeğe benzer erkek değil; Kadına benzer kadın değil. Beti benzi atmış bir garabet. Humanizm hedonizm önermez. Sorumsuz -cinsellik- sorunlar yumağı türetir. Rahman ür Rahıym Aile ölmek üzeredir. Göz yumup ses çıkarmayan namerttir. Liberalizm çok övülüyor, seviliyor bu aralar../..İyi güzel hoş ta.. Herşey ticaretten ibaret midir.?! Liberalizm dinlere mesafeliymiş..Hepsine aynı uzaklıktaymış. Yakın olunsun efendim.! Ne zararı var.!? Müşteriye hiç te uzak durulmuyo yani.!? Rabbena hep bana bir liberalizm başına çok işler açar.. BİRİ YER BİRİ BAKAR BİR LİBERALİZM .!? Olmaz abi.!? İtiraz edenler de haklı yani.! Açtım tükanımı deyip bekleyemezsiniz.. Ağzını açıp gözünü yummaya pür tetik müşteriler de var. Müşteri memnuniyeti herkes için değil mi yoksa..? Nerden nereye geldik yine. Ne anlatıyodum ben?! Ha.! Çekirgenin Asil Sevgilisinden söz ediyoduk. Oğlum çekirge.! Asil aşkına sahip çık.! Rahman gibi Rahman ol.! Rahmaniyyetinden emin olur sa hiç kuşem çekme.! Rahıymiyyet dahi Rahmaniyyetini arıyor değil midir.!? Fazla yalakalık ta yapma..Bunaltma.. Sen de Asil dur.! Fazla da kasılma ama.! Zarif ve şık ol.! Gözünü kamaştır.../..Kör etme fakat.! Aşkın gözü kör değildir. Körün gözü görmüyordur aşkı. Oturumu kapattın öyle mi?. İyi.. Gözlerini kapatma lakin.. Aşka.! Sabah Namazını kesin kıl.. Ve dua et.! Aşkın için.! Aşkın olana.. Seni aşık kılana.. O’NA.... O'nu da sana aşık kılacak olana.. TEŞEKKÜR ET VE.. Şimdi sakin ol asıl. Asil sevgilin için.! Tamam mı çekirge..? Wesselam.!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Veysel Menekşe, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |