Gerçek sanat, gizlenmesini bilen sanattır. -Anatole France |
|
||||||||||
|
Ben yan yana gelmeyen iki söz öbeğinden ibaretim İbareten takıntılarımı kendim seçerim kimi saçaklı, kimi ukalâ olduğu için İçin için ağlamakta göz bebeklerim Ki tüm bunlara sebep sizsiniz.. belki de benim İnanması gerek bunlara kurulacak her hayalin Yaşananlara alışması zorunlu vücut hücrelerimin Optimist ruha yararı ne ki karamsar düşüncenin Arayışlarım gibi sonu gelecek yazılan her bir dizenin Gücünüz yetiyorsa bizi ipe dizin Hayat değil kurguladığın pembe dizin Tüm gerçekler hayatına son vermek adına alman gereken izin Hepiniz peşinden gidin, ellerimden kaçırdığım ilham perilerimin Ölüm hayat destesinde kara duvaklı gelin Tüm ışıkları söndürün, yıldızları dahi.. karanlığa gömülelim! Yolumu bulmak adına bıraktığım ekmek kırıntılarını izlerim Merak etmeyin.. gözleriniz üzerimde, yok gidesim! Çok kere yeminleştim, birini bile tutamadım verdiğim sözlerin Ben bilirim! Kalabalığın ortasında düşüşün sonucu kahkahalı gülüşlerin Derinden gelir seni sevişlerim! Hatırlarsın, Terk edip gidişin değiştirdi anlamını 'ödeşmek' kelimesinin! Senin de bildiğin gibiyim, kolaylaştı sinirlenmelerim Çok kişiye benzerim! Hepsi bir beyitinde toplanır benliğimin! Önce gözlerimi kapatmayı, ardından uykuya dalmayı denedim Bu konuda pek çok kez başarıya eriştim Unuttuğum tadını hatırlamalıyım çocuk gülüşlerimin Artık bürünmeli beyaza tüm renkleri gecenin Gece yarısını geçişlerdeyim! Şafağında kaybolsun bugünün, tüm tedirginliklerin! Gözlerimin içine bakarak konuşmayı, velhasıl karşımda ayakta durmayı öğrenmelisin! Gökyüzünden düşen damlalar gibi tenimi hissizleştirmelisin Her gün iki çıkıp bir düşen solucan gibisin! Beni dikkatle dinleyeceksin, ağzıncan çıkacakları önce kendin işitmelisin! Hepsi hayatımdan kesitler okuduğun hecelerin Sanırsın ki bildiğim yola giderim, tümünü öğrenmeliyim bilmediklerimin! Sinsileştim! Karanlık sokaklardan geçişlerdeyim, yanıp sönen sokak lambası gibiyim Tanınsa sevilecek insan gibiyim, malesef tanıyanlar için bile çekilmezim! Bir bilen insan benim, bin bilenin danışman kişisiyim Umursamazlıkta, bilinenin aksine, en üst rütbedeyim! Umrumda mı sanki bilinen? İlk sokaktan sapar, burnumun dikine giderim!
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Cansu Özdemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |