"Ne elbiseler gördüm, içinde adam yok, ne adamlar gördüm sırtında elbise yok." -Mevlana |
|
||||||||||
|
hakk-ı zaruret bağlı şansa, af göreceli karşı şansa duyduklarıma ve yaşadıklarıma inanmasam da kötülük işlemiş kanıma, şerrim hayrına değil zararına aldatan da aldatılan da ben olsam da yalvarmak çözüm değil sen anlamasan da davranışlarına hakim olamıyorsan, bu senin değil kârına kanayan davranış mı, yoksa onu yöneten mi asıl büyük yara ? hakimi olamıyorsan beyninin; önemi olana koş, çözümü ara ! tüm sözlerim bir yana düşüncelerim karmakarışıklaşmakta... belki bir hikâyeydi bu, mutlu bitmeyece bir son daha ! çok mu masal dinledim, çok mu kitap okudum? söyle bana... bildiklerin ve bilmediklerin, inanmalısın onlara 96'dan beri gözle görülen en büyük hata, hadi kendini tanımla ! tek dalgalanan sendin denizler misali... durma, tüm sözlerimi kamçıla ! yaşanılası en gerekli olan bu muydu düşüncelerinden yana ? yaptığın en büyük hata işte hayatın boyunca ! duymazlıktan geldim ama bunu sen dedin sakın unutma... kafiyeyi anlamlı yapan bu, dizelere getirilen tonlama ! anlamını geri getirmez vurgu yapılsa bile sana... sihirlerim yok benim, içinden tavşan çıkaracak bir şapkam da... kalbimin kırıkları onarılmaktan uzak, sihirden daha iyisi gerek bana !
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Cansu Özdemir, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |