Yaşamın tanımı yoktur. -Halikarnas Balıkçısı |
|
||||||||||
|
gösterirken saatler sokaklarda aksimiz yürürdü sessiz avazımız çıktığı kadar haykırırdık oysa sevgililere ve yalnızlığa, bir yıldızlar vardı o zaman bir karanlık bir sessizlik bir de biz duyulmazdı sesimiz... Ağzımızda küfürler naralar şarkılar kaç sayısız akşam kaç sayısız gece tükürdük sokaklara işte budur alnı diye sevdasızlığın... Bir Esenler vardı o zaman bir de biz, bir yalnızlık vardı o zaman bir de biz, kanardı hep gölgemiz... Az dolaşmadık omuz omuza yar kapılarında sevisiz karanlığıyla gecenin az dalaşmadık, yüreklerimiz kartal yuvası bakışlarımız keskin bir bıçak oturduk da böğrüne zift sokakların az türkü söylemedik kan tükürmedik, ve melhem sürer gibi az umut sürmedik yaralarımıza gecenin açtığı. Yani sıcak bir somun gibi az bölüşmedik seninle geceyi sessizliği ve yüreği... Bir ağacın devrilişini gördük aklığında sevdanın ikimizdik, yürüdük yangın gibi yokluğunda sevdanın ikimizdik, ikimiz / kardeştik... Ben hala kara sevdalısıyım gecelerin hecelerin sıcaklığından aşklar sürüyorum göğsüme ve gül damıtıyorum hiçlikten yar sanıp kokluyorum, zor iş aşksız ve kardeşsiz kalmak...zor iş... gittikçe deliriyorum... Sözümde kinaye yok yakut yürek yürekte çocuk işte tarifin ne büyüdün ne küçüldün ne de değer yitirdin sen, değişmedin... Bense aynalar yorgunu ve dargını kendi gölgesinin değişen benim...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © faruk şengül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |