Sevginin ölçüsü ölçüsüz sevmektir. -Spinoza |
|
||||||||||
|
SENİ ANMAK YETER CİĞERİM SANCIR I Bir kaktüs boy verir yüreğimde Yüzüm gözüm kum fırtınası Birden küfleniverir ellerim Ayağım çıplak, başım çıplak Deliliğim işler gecenin şakaklarına Koy verir hüzün ayinelerde...sen misin ? Depremler olur içimde...sen misin? Garip bir med cezirde bir soğuk bir sıcak Garip bir med cezirde gider gelir yüreğim Tam ortasında sancıyan bir yalnızlığın Çatlarım... Gözlerim içime düşmüş benim Güllere yanaşırken tedirginim Tedirginim aynalara bakarken Küf kokarak yürürüm kalabalıklarda, aynalar bilir Zamanın en eski izlerini taşır saçlarım, aynalar bilir Aynalar beni Kör gösterir... Isırdım dudaklarımı ısırdım, ısırdım İki damla kan düşürdüm avuçlarıma Sana elmaslar takacak gücüm yok Al bunları... II Birşeyler farkediyorum eksik olan Fotoğraflarda biri var eksik Nerede yarım kalmış bir sevda varsa İniltisi geliyor kulağıma İçimde delicesine bir özlem Yanıyor birden dudaklarım Kül oluyor yüzüm ayinelerde Ayinelerde biri var eksik Ellerimde bir şey var eksik olan Dönme dolaba biniyor beynim Nerede yarım kalmış bir sevda varsa Yanaşıyor yüreğime hüznü Kan terliyorum Ne sokaklar yetiyor artık bana, ne geceler Çıldıracak bir şey bulamayınca Seni düşünüyorum Yoldum saçlarımı yoldum, yoldum Bir tutam saç topladım avuçlarımda Sana elmaslar takacak gücüm yok Al bunları... III Yüreğime yanaşamıyor sevda ne yapsa Dizlerimin önüne çöküyor Ağlıyor, dövünüyor, yırtınıyor Saçlarını okşayamıyorum bir türlü Ellerini O nedense bembeyaz ellerini Tutamıyorum ne yapsam Işığın kırılması gibi bir şey oluyor Tadı buruk Isısı eksi Yüreğime yanaşmaya çalışınca... Kalkıyorum sırtımda kambur Saçlarımda bin yıllık bir beyazlık Kalabalığa karışıyorum Çoğaltmak için Akvaryumdaki çığlık çığlığa bir balığın Etini kemirmesini... Seni andım İki damla yaş düşürdüm avuçlarıma Sana elmaslar takacak gücüm yok Al bunları...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © faruk şengül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |