Dünya hayal gücünün tuvalinden başka birşey değildir. -Henri David Thoreau |
|
||||||||||
|
televizyon bir kara kutudur aslında tıpkı uçaklardakiler gibi ve çamaşır, bulaşık makinaları çıkarttıkları kiri alnımıza sürmektedir. Ben diyorum ki estetik kurallarına her ne kadar aykırıysa da çocuk ölümleri iyi mezedir /karbonmonoksit dudaklı bayanlar burada gülümseyebilir her aynaya yaptıkları gibi./ Ben diyorum ki devasa bir çarmıhtır şehir bakanlar değil de görenler için tek fark oraya çatılanların iğreti ve uykulu gülümsemeleridir ve Hızır tüm kapılarından kovulmuştur şehrin ahali onu şifa bulmaz bir deli ve yobazların bile kendisiyle alay ettiği bir mürteci bilmektedir. Ben diyorum ki bitmiştir gecenin işi neon lambaları mütemadiyen karanlıklar üretmededir onun yerine ve şehrin en hakir hanesine dek girmiştir ihtişam yani çocuk kanı kullanılmıştır harcında yapıların kullanılmaktadır gökyüzü bu yüzden kaçmakta bizden ve kuşlar ve karıncalar ve kurbağalar, kelebekler, köpekler, kediler,,, yani bütün metafizik büyücüleri bu yüzden telef olmaktadır. Ben diyorum ki düşürülmüş kadınlar yarleriniz, bacılarınız, annelerinizdir ana sütü gibi helaldir kazandıkları bunun içindir ki diğer kadınlar ve erkekler onların önünde eğilmelidir. /zampara beyler, beyefendiler burada gülümseyebilir her aynaya yaptıkları gibi./ Ben diyorum ki iman dolu bir kafa materyalist bir yürek taşımak apaçık bir tasdiknamedir irinli yüreklere, ve budur suyu kan yapan, kanı da sebil ve budur ehramlar ve firavunlar kusan iblis ve budur ölümden korkan ölü... Ve ben diyorum ki merhamet kuşanmalıdır şairler yani aşkın mücahitleri aksi takdirde tüm çocuklar bir anda ve farkına varılmadan ölebilir /halk arasında yaygın bir söylentidir domuz kanı karıştırıldığı kola'ya burada bayılana kadar kahkaha atabilir inanmayanlar buna bütün aptallar gibi./ hiç ölmeyecekmiş gibi yaşar insanlar ve ölüm daima tez gelir diyorum size...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © faruk şengül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |