Cumhuriyet fikir serbestliği taraftarıdır. Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre saygı duyarız. -Atatürk |
|
||||||||||
|
AMA BEN ÖLDÜM Bir dua mırıldanıyorsun göğe seccade dayamış gözlerin bitişiyor gözlerime gülümsüyorsun... Üşüyorum çünkü çünkü ısınmam gerek yanaşıyorum biraz daha ellerine ellerine sıcacık ellerine dualı elerine ellerin üşüyorum... Üşüyorum hava sıcak geçiyor önümden iki kız yarı hüzün yarı çıplak telefon ediyorum sana sana telefon ediyorum telefon tellerinde kuşlar üzgün hastasın.... sonra sesin /sesin ne kadar üşütüyor beni bilsen/ tireşiyor titreşiyor hüzün ağırlaştırmış kuşları bütün düşmüşler titreşen benim telin ucunda yoksun... Olanca ağırlığıyla kuşlar Fatih'de, yağmurlu bir günde başıma konmuşlar eğiyorum başımı çaresiz başımı eziyorum hızlı hızlı yürüyoruz başımı eğiyorum eziyorum başımı görmüyorsun... Bizim okulda da yakacaklarmış hayayı Fahri belki o küçük mescidimizi de mikroskoba tutarlar kimbilir ve görmezler hala ders aralarında koridorlarda -ki bilirsin irin sızar duvarlarından- ona koşan aksimizi üstelik duvarlarında çivilidir gözlerimiz bilmezler fakat sen, sen s.......üşüyorsun Bak ne diyeceğim dinle başımda fırıl fırıl dönerken dünya Sultanahmet' de, kitap fuarında Ömer'le karşılaştım Fahri, dün ellerinde dua gözlerinde hüzün yaktı bütün bildiklerimi yaktı göğsümdeki son heves dolu nefesi yaktı bütün fakat sene, sen, s.......dinelemiyorsun acı bir soğuk bir yaraladı beni ölmüşsün...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © faruk şengül, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |