Bilen sever. -Leonardo da Vinci |
|
||||||||||
|
Penguen bakışlar ezberlerim, /Kaldı ki, Penguenler iklimsiz, İkilemsiz bir dönemecin kanatsızlığı, Kan tutmaz yaralar, Dizüstü çökerek yıpranmışlıktan, /Medetsiz, Ödünç sevdalar bozgunu, Künyemi kapatan zamansızlıkta, Künyemi karartan her sazlıkta, /Milenyum zırhlı, Flüt çalan kızlar bilirim, Kırık testisi omurganın, /Testisi çapsız, Testisi sen yorumla, /Testisi çakıl taşı, Kaç testisi var gecenin, /Su yolunda, Dar geçitte zehirlenen, /Kaç yokluktan anlamsız, Salkımlanan söğüt yaprakları, /Zamansız, Mavi boncuk dağıtan soytarılar, Soytarılar ayaksız, Hemzemin duygularla karışıp, /Yol bilmez, Haritasız, Pusula kırgını, /Sokaksız, /Pusatsız, Kent sabırlı yedi cüceler çağı, Devrik sabahlar otobanı, /Tacirliğin yankısı, Duvarlar akvaryum, /Sabahlar olmamak sancısı, Ve balıklar, /Balıklar kimsesizlik, Balıklar rengarenk belirsizlik, Çaresizlik, /Sebepsizlik, Ruha biçilen kaftan, /Taşmak desen bedenden, Taşınmak, Patlamak kalansız, /Patlamak imkansız, Beni sorma, Ben hayata yanarım, /Olanca illegal, Ötesi sürgün kararsız, /Uzaklar, Bilinen kahpelikte yasaksız, Tenor kılıklı okyanus kuşları, /Bitli pazarlar, Budalalık mizacından az rötuşlu, Çok uluslu kızlar tanırım, Sarınıp açmazına dilsizliğin, /Dua kaldırmaz, Kutup baskısı yalnızlıktan, Penguen bakışlar ezberlerim, /Ürkekliği üzerinde, Penguenler mevsimsiz, Penguenler sahipsiz, /Felç olmuş karanlıktan, Meyva vermez ağaçlardan, /Rüzgar yorgunu, Hayat kırgını, Kanatsız melekler bilirim, Kırık testisi çoğulsuz, /Testisi beddua çeker, Kaç testisi var sevişmenin, /Su yolunda, Dar geçitte zorlanan, /Kaç geceden sabahsız...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |