İnsan melek olsaydı dünya cennet olurdu. -Tevfik Fikret |
|
||||||||||
|
İki kapıdan kuzeye bakan bir çocukluktu zaman, Dar sokaklarda tedirginliği yabancılığın, Gözlerinle tutunduğun, Dağlar, /Yalnızlığı ulaşılmazlığın, Dağlar ki, Her zaman uzaktı düşlerin rengine, Kenarı kıvrık defterlerle uzanıp tahta sedirlere, Tedirginliğinde alabildiğince, Denizi alırdık avuçlarımız arasına, Bulutlar sığmazdı yüreğimize, Kuşlar, Kuşlara ne demeli bilmem, Kuşlar bile merhabasında daha özgürce, Bilirsin sanırdım, Ezbere geçilen yıllara inat, /İnanmazdık, Semt pazarından pazarlıklı, Aynı parfümü kimbilir, Kaç kıza, kaç yerde pazarladık, Aynı sevdaya düşeli otobüs arkalarında, Müzmin kılıkta, /Yağmur zulası, Kimbilir hangi sevdaları, Hangi rahibelerle aldattık, Duvarlar alışkanlığımızdı hep, /Sırtımızda, Kırmızı tuğla baskısı mühürler, Yalnızlık yontardı mahallenin marangozu, Yalnızlık gibi, /Anlardık, Düşüp peşine hiç yoktan, /Kapı önlerinde, Islanan dudaklarımızda ıslıksız, Yalnızlığı, Yalnız biz çalardık, Bilirsin sanırdım, Dümeni kırık gemilerle örtbas ederken uzaklığı, Maket dünyalarda zehirlenirken zaman, Yine aynı zaman, O hiç değiştiğine şahit olamadığımız, Anadan üryan, Kurarken hayalleri saatli bir bomba gibi, Yüzü aşk’a duran, Her haritada varılmamış bir limandık, Her haritada, yerli yerinde olmayan, Sevdalar dönerdi ardımızdan, Biz kalırdık, Böyle yan gelip yatmak mı vardı, Hesapta çıkılmamış sefer, Kırgın yüreklerin yeminli avuntusunda, Bomboş bir şehrin karanlığı, Hani gök mavisi, Hani kekik kokusu kanayan yarada, Bilirsin sanırdım, Önce umudu aldılar ömrümüzden, Bir ömür, Sonra en güzel geceleri, Kırılan kalkandı bıçaklanan nefer, Uzaktı çapraz acılar, Ah çocukluğun bilirkişisi, Toplandı mevsiminden birer birer, Sadece yazarak anlatmak değildi, İçimizdeki isyankar özlemi, Bilirsin sanırdım, Hazan’da beklemek gibi bir sabahı, Ölüşen yapraklarla, /Bölüşülmeye hazır, Vurulmuş bir beden gibi, Çekip gitmekti bize kalan, İki kapıdan yüzümüze bakan, Koskoca bir yokluktu bütün yaşanan...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |