Olgunluğa erişmemiş şairler ödünç alır, olgunluğa erişenler çalar. -George Eliot |
|
||||||||||
|
Futbolun ülkemizde ayrı bir yeri var. Eskiden üç büyük vardı, sonra dört olmuştu. Aslında kulüplerimiz taraftarıyla büyümüşlerdir. Zaman içinde değişse de bugünkü gücüyle Bursa Spor’la da beş büyükleri tamamlayabiliriz. Galibi dikkat şikeyle suçlanan, bir futbol kulübü yöneticileri ve taraftarları TFF’nun aldığı karardan sonra, medyanın asıl haber gündeminin önüne geçmiş, devletten bile yardım istenmiştir. Fenerbahçe Cumhuriyeti dediysek, erk gücü, kuvvetler ayrılığı demedik. Spor adabına yakışmayan fiil arka plana itilerek, kulüp aleyhine verilen karar tartışılmakta, çeşitli mantalitalar üretilerek, hangisi ehvenişer onun kıyaslaması yapılmaktadır. Yıllardır şikenin yapıldığını futbol camiasından bilmeyen yoktur. Aslında yaşamın içinde, alım, satım ihalelerinde, transferlerde, şu an aklıma gelmeyen birkaç, belki daha fazla konularda…. Konuya başka açıdan bakarsak yaşam da bazı kişilere göre, bir şikeden ibaret. Yerine göre para, yerine göre taviz veriyoruz. . Saygılarımla. Galatasaray Görün bak ne yaptı Galatasaray Göğüslerde taşınıyor yıldız, ay Eşfak’lar, Reha’lar, taçsız kralı, Önüne çıkanın vay haline vay. Sarısı gökte ay, kırmızısı kan Yeşil sahaları ediyor zindan Şampiyonluğun her yıl adayı, İmgesi okuldur, simgesi aslan. Beşiktaş Sonradan olma değil Beşiktaşlı doğuştan Yanar, döner değildir, Baba Hakkı soyundan. Beşiktaş, Beşiktaş ey kara kartal Bak ne diyor çarşıdaki ak sakal Beşiktaşlı olmak her şeye bedel, Bedeni ateştir, yüreği mangal. Beşiktaş kulübü başkadır başka, Onunla düştük biz inan bu aşka.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |