Prensiplerden hoşlanmam. Önyargıları yeğlerim. Daha içtenler. -Oscar Wilde |
|
||||||||||
|
Temsilde hata olmaz itin huyu sahipten Fihrist tutulmuş çete gelmedi ki gaipten Suçüstü oldu hepsi şerik, çürük birlikte, Kaynayan o kazanın yanığı çıktı dipten. Herkes kendini bilir kimler bozdu düzeni Kim kalafat yerinde, kimler yolda gezeni Böyle gitmez yoğunluk, berkemal trafiği, Düğümü çöz okunsun ey öykünün yazanı. Dar günler mevsiminde, tanımıştık güzeli Başı güzel başlarken kirlettik müstakbeli Düşünsen de bulunmaz bilinemez nedeni, Erk gücü, asker, sivil, sonra çıktı baş keli. Ne ararsan o çıkar, Osmanlıdır soyumuz Cinayet de çıkarır sandıktan tek oyumuz Devşirme acemi er, yeni od, ocak kurdu, Düşmanını sindiren, hani bizim toyumuz. Davamız yarım kaldı, hâkimim rahat değil Can güvenim hâlâ yok, savaşım cihat değil Eğitim çok, notlar az, hâlâ kör gaz lambası, Elim hamur karnım aç, tarla hububat değil. Figüran sahne almış, aktör yerinde suflör Top, tüfeksiz ordusu savaşta oldu dublör Çin başta, biz ikinci, zafer sözlü ganimet, Avara çark, aç dişli her hanede bir şarjör. Bu zaferde birey yok toptancıyız, toptancı Envanter bilançosu, ne yolcu var, ne hancı Sayın Tayip Erdoğan ülkesine bir kazanç, Reeskontu yüksekçe, bu da ayrı bir sancı. Geniş bir açıdan bak şöyle cümbür cemaat Topluma bak cepheden arz ederken şecaat Kayıpla, kazancımı topla elde dört olsun, Baba diye saydığım, aman ha biraz dikkat.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |