..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kurguyla gerçek arasındaki ayrım, kurgunun mantıklı olmak zorunda olması. -Tom Clancy
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yüzleşme > Ebru olur




19 Ocak 2012
Beyt - Ül Hazen Yazıları...  
Ebru olur
yürek yüzleşmeleri...


:AHGG:
Sen; sevda çarmıhında yüreğime çakılan bin bir uçlu temrene. İsra boşluğumda omuzlarıma konan ahımdan geriye kalan yalnızlığım, zehrine susamış gözlerime pusatım, tüm kelimelerden kaçtığım kıblegahım… Sesinde aşiretler kurup kıyama durduğum, ölmüş yüreğimden sağıp doğurduğum… ‘Ne’ yimsin sevgili ‘ne’sin? Kimdesin? Nerdesin?

Devir şimdi tüm olmazlarını üzerime, çıkart aradan ne varsa dünyaya dair, bir ütopyada efsane olsun söylediğin tüm yalanlar, yalan söyle be yar… Sana yenilgiyi, senli yalanları da çok sevdim…

Demiştim, fıtratını yaşamayan hiçbir ömür yaşanmış sayılmaz… Boşluğuna vurur kanatarak kanadını, fıtratsız kul olmaz, doldurulmayan yaralar habistir kaçılmaz…

Biliyorum sevgili, ne gidebiliyor ne kalabiliyorsun, ne ölebiliyor ne yaşayabiliyorsun… Sen ömür vahalarımın uçurumlarında açan araf çiçeği… Kavgalara gerilen göğsüne dar geliyor rüyalarına ilişen umutlar… Mirasçısı olmadı ve de olmayacak ömrünün! Bıçak sırtı göçlerin var tüm kılcal duygularını kanatan, içinden geçtiğin her ömre ağır yenilgiler bırakan… Bıraktığı yenilgileri zafer sayan çocuk huylu ruhuna, gün gelir sadağ olur yenildiğin bir sevda… kaçsan da yok saysan da …

EBRU OLUR. BEYT-ÜL HAZEN YAZILARI 26



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yüzleşme kümesinde bulunan diğer yazıları...
Beyt - Ül Hazen Yazıları...
Beyt - Ül Hazen Yazıları...
Beyt - Ül Hazen Yazıları...
Beyt - Ül Hazen Yazıları...
Beyt - Ül Hazen Yazıları...
Beyt - Ül Hazen Yazıları...
Beyt - Ül Hazen Yazıları...
Beyt - Ül Hazen Yazıları...

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Beyt - Ül Hazen Yazıları...
Beyt - Ül Hazen Yazıları...
Beyt - Ül Hazen Yazıları...
İyiyim

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Gavvas [Şiir]
Dirhem Dirhem [Şiir]
Bekleyiş [Şiir]
Dedim [Şiir]
Ermida [Şiir]
Müsebbib [Şiir]
Balçık [Şiir]
Nazar [Şiir]
İstanbul'a Mektup Var [Şiir]
Can Artığı [Şiir]


Ebru olur kimdir?

Sanırım her insan kadar Elest Bezm'inde verdiği sözden kaçan, kimi zaman kısacık anların mengenesine sıkışan aklını yine kendinden kaçıran. . . Zaman zaman dünyanın tüm acılarının kalbinin zembereğinde patladığına inanan. . . Bazen tüm dünyaya topyekun kızıp, ağzına geleni sıralayan. . . Yinede anlatmak istediklerini anlatamayıp kalemle dalaşan, dünya üzerinde olup bitenlere hep hayret makamından bakarak aklı karışan, sanırım buraya ait olamayan bir insan. . . Şu gelgitler karmaşasında kendinde boğulmadan kendine sarılmaya çalışan Ebruli yaralardan mürekkep, üzerine en çok 'yitik mavi' kelimesini yakıştıran. . . Hepi topu budur işte, sadece Ebru, hepsi bu. . .


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ebru olur, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.