Tarihten öğreniyoruz ki tarihten hiçbir şey öğrenmiyoruz. -Hegel |
|
||||||||||
|
Ellerim ne de kocaman biliyorum ve de ayaklarım tıpkı bir devin inceliğinde bana göre ama devasa işte adı üstünde... Sevdiğim kadınsa incecik ve güzel tıpkı bir bahar yeli gibi... Oysa ben hoyrat kocaman bir rüzgar ben; ara sıra ölüsünü bile kaldıran insanlığın... sevdiğim kadın ne kadar güzelse ben o kadar çirkinim yani dev ayaklarımla eziyorum çiçeklerini özenle hazırlanmış sevda bahçelerinin Peki(yi) ama sen? küçük kadın arasıra bu devin parmaklarını tutan okşayan?... Bu akan korkunç seli minik ırmaklara ayıran? ve o ırmaklarla sulayan sakince kurduğu tarlaları habersiz kıyılarında bilinçaltımın Ve sonra hasat edip tatlı reçeller kuran bu yabani devin tarlalasındaki acı meyvelerden... Ardından usulca parmaklarını daldırıp kahvaltılarında şen kahkahalar atan bu devin kalbinde... Olmuyor... tıpkı sinsi bir alışkanlıktan kurtulamamak gibi ne kadar acıya ne kadar siyaha boyasam da tarlaları hep kırmızı bir meyve buluyorsun geçmişimden... Sonra o meyvelerden tatlı hikayeler sunuyorsun hayalimdeki gelecek ihtimallerine... Bu dev... bu küçük kadın... biliyorum; sadece küçük bir nokta belki bir ansiklopedisinde insanlığın... Ve anlatamadığım saklı bir acıdan dolayı öylesine... gömülmek istiyorum seninle herhangi bir sayfasına anıların... Ama hep gülümsüyorsun parmaklarına dokunurken bu devin; “benim” Ve arsız bir katliamında buluyorum kendimi altımda ölüleri fırtınanın... sense hiç bıkmadan kuruyorsun yeniden su yollarını tarlaların ve ekiyorsun tohumları o kırmızı tek meyve için... -L- (16.05.2012-Barselona)
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Levent Ateşoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |