Bir insan bir kaplanı öldürmek istediğinde buna spor diyor, kaplan onu öldürmek istediğinde buna vahşet diyor. -Bernard Shaw |
|
||||||||||
|
Kırk kapıda aş dağıttı At da, aş da dağıttı Üsküdar’ı geçsin diye Börek verdi tepsilerle Fırından çıkarken Kapanın elinde kaldı Kimi de hazıra kondu Yağma Hasan’ın böreği derler hani O Hasan benim Hep Hasanların böreği Yiyenlere fosfor oldu. Yalanım yok tertemiz hava aldım Tüm Hasanlarla birlikte Oran da, orman şehrinde Ankara’da vekillerinle birlikte Kaynak olmadım kuyruğun, kuyruğuna Devlet eliyle, Bilek gücüyle benimkisi Büyüdükçe büyüdüm Yürüyüş yarışında, Ormanımda sedir çamlarıyla, El açtık gökyüzüne. Uç baba torik uç Ben almasını bilmedim Sen vermesini Bende midir suç Çingene palamut’ları İskorpit çorbası oldu Ufak tepeler benden sorulur diyenler Kendi bitti adı kaldı yadigar Hamsi kasası gibi martı mahallesine boca olduk, Yapanın yanına kâr. Baba torik, Ana istavrit Hem de sarı kanat Uçan, kaçan giden gidene Aforoz yaptılar onlar bizi Sen orada dümen tut Ben burada Gör de unut Etliye, sütlüye karışma, Bize uy, yada tüy dediler. Ah baba torik ah Bir alt mönü Kofana, lüfer, çinekop Karganın pabuç numarası, Şeytanın tansiyonu, Fıstıki yeşil Karyola indiğini bilirdik de, Çıktığını bilmiyorduk. Kadınlar, kocalar Ve sığınma evleri, Aile Karakolluk Üç artı bir konutta Gol atan, atana Stadyum, müzikhol Karambol. Ah baba torik ah nerelerdesin, Derinlerde mi, serin yerde mi?
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |