"Sevgi bilmekten doğar." -Mevlana |
|
||||||||||
|
Ak ve kara kadar net Her şey açık ortada Olumlu, olumsuz Bahtına ne çıkarsa Olmak veya olmamak Trafik kaza suçu Keskince siyah beyaz Ölmekte diyebiliriz Bedensel değil Ruhça ölmek, öldürmek Hepimiz katıksız saf, Hepimiz hiper aktif Katil, maktul, masum, mazlum Verdiklerimiz, veremediklerimiz Aldıklarımız, alamadıklarımız Alacaklı veya borçluyuz Devlet de borçlu Para fonuna Sıradan vatandaş Kendi donuna dek Borçlu veya alacaklı İnsanlar genlerden, genlerinden Arıtılmaya muhtaç Rakıya su katmak değil Egosuyla benliklere su katmak Pişmiş aştan emin değilim Çiğ veya pilavsız kaysı hoşafı Televizyon yokken Ananın koyduğu baskı Çocuğun itirazı, isyanı Sokakta atılan tohum Maşallah tarla mümbit Ana, baba olmuşlar Olamamışlar Sefil, perişan Doğanlara bakın Nur topu Ağlamalara, gülücükler karışan Okurundan, yazarına Güzel sözlüden, dil bilmez garibe İkisi de birer ayrı mezara Böcek kızartması gibi Yenip, yutulmaz Roman havasına dönen siyaset Peştamal kuşanmış usta Kadayıfı tam kızartıyor, Diğeri sapan taşı, terlik atarak Başının üstünde parmak şaklatıp oynuyor, Ah o çobanı, sürüsüyle kangal nesli, Isparta gülü Sıra bende diyen, tekkenin sivri dili.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Haydar Köprülüoğlu, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |