..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı, yetmişinde bile mesela zeytin dikeceksin. -Nâzım Hikmet
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Beklenmedik > Cumhur Çırnaz




30 Ocak 2013
Örtüşme  
Cumhur Çırnaz
Yaşamda karşılaşılan basit örtüşmelere dair...


:ACEF:
Bu akşam canım kırmızı et istedi malum keyfimin kahyasıyım. Gittim markete indirime girmiş biraz kuzu eti aldım aceleyle, neyse eve geldim. Biraz sızma zeytinyağına soğanları verdim, 3-4 tanede arpacık soğanı bütün attım tavaya sonrada acı sivri biberleri biraz soteleyip harlı ateşte etleri de ilave edip pişirdim. Pul biber, Kazdağı Kekiği, çekme deniz tuzu falan sonra pişen karışıma biraz domates ekleyip toprak kapta verdim gitti fırına. Yaşamda en mutlu hissettiğim anlardan biride fırına yemek verirkenki sakinliğimdir. Neyse oturdum başına ha birde yanına zeytinli bazlama ve acılı lahana turşusu suyu almıştım(laz bombası). Soğumasın başlıyayım dedim. Güzel kokuyordu, arpacık soğanlar müthiş yumuşamışlar ve etinde lezzetini alarak cazip hale gelmişlerdi. Acı sivri biberler ise vahşi bir kadına yapılan kompliman sonrası yumuşaması misali bana bakıyorlardı tatlı tatlı. Etten attım ağzıma nefis, 2-3 derken etin sinirli bölgelerinin iyi ayıklanmamış olduğunu hissetmeye başladım ve kızdım kendime "ya aslanım işte böyle aceleyle davranırsan olacağı budur" falan kıvamında iç sesler yükselirken bir anda benden içerüdeki bağımsız adam "oğlum ucuz etin yahnisi işte" dedi. Sonra bir anda tebessüm ettim . Kullandığı deyimle durum birebir örtüşmekteydi. Demek ki dedim böyle oluşmuş bu söz sonra bir anda aklıma evin etrafında bir yerlerde beslenen horozun bir sabah 4 te avaz avaz bağırmasıyla uyanışım ve içimdeki adamın "aslanım erken öten horozu keserler" demesiyle yatağın içindeki tebessümüm aklıma geldi. Böyle örtüşmeler var yaşamda öyle sıradan ki bazen zaman, gerek yok özlü sözlerle birbirimize düstur verme çabalarına belkide. Akıp gitmek mi lazım ne?
Cumhur Ç.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Gulyabani Hikayesi
Vahşi Kent Soylu Kadın ve Taşralı Kibar Erkeğin Karşılaşmaları
İş Görüşmesi
Kız İsteme
Derya Kuzusu
Algı Dairesi
None Kör Kedi Zifir'den Arta Kalan
Bağlantı Kurulamıyor
Algı Dairesi (Bölüm 2)
Yamalı Yaman

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mektup [Şiir]
Pazar Konseri [Şiir]
Hüzünbaz [Şiir]
Ahşap Dümen [Şiir]
Kuşbakışı Sahili İnsanları [Şiir]
İskeleti Kılçıktan Adam [Şiir]
Tarla Kuşu [Şiir]
Balkondan Adam [Şiir]
Martı Zeki [Şiir]
Geliyorum Desen [Şiir]


Cumhur Çırnaz kimdir?

1977 DOĞUMLU SARDALYA KALPLİ, KILÇIKTAN İSKELETLİ, KALAMAR YÜREKLİ, AHTAPOT AKILLI. . .

Etkilendiği Yazarlar:
SAYMAKLA BİTMEZ...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Cumhur Çırnaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.