..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Sanatçının işlevsel tanımı bilinci neşelendirmektir. -Max Eastman
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Bireysel > Cumhur Çırnaz




2 Ağustos 2012
Yamalı Yaman  
Cumhur Çırnaz
Fotokopiden yaşamlara dair...


:AFCJ:
Arabalı vapur yanaşmaya yakın iskeleye oluşacak hafif çarpmada yitirmemek adına karizmayı, korkuluklara tutundu ki sarsılmasın endamı. Panayırlarda gondolla hafif meşreb adrenalinlere gark iken cüzdanını hep arka cebine koydu ki düşmesin diye, delik çorapların dikilip giyildiği yıllarda bile saçlarına has limon suyu sürüp gitti bizimki kazakların pantolona sokulduğu kurabiye kokan ev partilerine, jöleden evvel idi. Saklamaktan kurtlanmış Alamanya çukulatalarıyla jestler yaptı yarenlerine. Askerden döndü "paşa korumasıydım" dedi ki ayıkladığı patatesler, havuçlar birleşip güldüler haline. Asgari ücretli asgari jetset hayatında tezgahtarlığı satış sorumlusu kıvamında 200 dereceye ayarlı hayatında pişirip verdi ailesine. Öyle gururlandık i kimi zaman mahalle arası futbol takımlarında yedekliğini "forvettim!" diye diye sahte balın ışıktaki sahte yanılsaması gibi akıştı durdu. Düz lisede iken ceberrut müdür yardımcısı yasakladı diye aşkını kazımaktan kaçınırken dümdüz sıralara erkekler tuvaletinde nöbetçi öğretmene inat attı tuttu "seviyor, sevmiyor, seviyor sevmiyor" diye. Öyle metruk bir yaşamı eskimiş onursuz tiyatrocuların TV pazarlamasında çalışması gibi sahte ama yarayan bir tonda yaşadı gitti. Hardı harman oldu. Cumhur Ç.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın bireysel kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bağlantı Kurulamıyor

Yazarın öykü ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Bir Gulyabani Hikayesi
Vahşi Kent Soylu Kadın ve Taşralı Kibar Erkeğin Karşılaşmaları
İş Görüşmesi
Kız İsteme
Derya Kuzusu
Algı Dairesi
None Kör Kedi Zifir'den Arta Kalan
Algı Dairesi (Bölüm 2)
Algı Dairesi (Bölüm 9)
Algı Dairesi (Bölüm 3)

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Mektup [Şiir]
Pazar Konseri [Şiir]
Hüzünbaz [Şiir]
Ahşap Dümen [Şiir]
Kuşbakışı Sahili İnsanları [Şiir]
İskeleti Kılçıktan Adam [Şiir]
Tarla Kuşu [Şiir]
Balkondan Adam [Şiir]
Martı Zeki [Şiir]
Geliyorum Desen [Şiir]


Cumhur Çırnaz kimdir?

1977 DOĞUMLU SARDALYA KALPLİ, KILÇIKTAN İSKELETLİ, KALAMAR YÜREKLİ, AHTAPOT AKILLI. . .

Etkilendiği Yazarlar:
SAYMAKLA BİTMEZ...


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Cumhur Çırnaz, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.