Zaman dostluğu güçlendirir, aşkı zayıflatır. -La Bruyere |
|
||||||||||
|
Delilik hoşgörülü, iyi niyetli olmaktır. Bunları baş tacı yaparsan, başın beladan kurtulmaz olur. İnsan bir sivilce yeryüzünde. Çok deşme onu, eline kiri bulaşır. Bir deli keçi gibi dolaşırım dağ taş. Boynuzlarım her zaman kırılır. Bir deniz düşünceli olmalı derim. Koyları olmalı gemiler için, hafif dalgalı olmalı balıkçılar için, martıları doyurmalı derim; boynuzlarım kırılır. Gözleri ürkek, elleri titrek, cam kenarından bakarım. Hangi salıncak, hangi oyun geri verir çocukluğumu? Bir sardunya çiçeğine benzer titremelerim yağmur altında. Usanırken şiirden ve en sevgili yardan, artık atlamak istiyorum bir uçurumdan. Gözlerim dolarken yar hasretinden, kirpiklerim süpürür gözyaşlarımı. Gülmek güzel şey, güzel bir şarkıyla duyurmak kendini kulaklara ve avazın çıktığı kadar bağırmak da güzel ve neşeyle kırlarda koşmak... İyi de bir yırtık çantada kum yığınıyım. dökülürüm yerlere. Gün batımında bir kumsal gibi buluşurum denizle ve deniz dalga sesiyle girerken genzime, oh be yaşamak her şeyden daha güzel derim yine. yaşamak, bir martıdan da, dağlardan da, en büyük hazdan da güzel. Yaşamak sevgilinin beyaz boynu kadar güzel. Bir gerdanlık gibi aslıyorum hayatın ipine. İnadına inadına yaşarım. Bir keçi gibi inat ederim. İki boynuzum kırılsa dahi, yaşamaya devam ederim.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © osman demircan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |