Bir önyargıyı yok etmek, atomu parçalamaktan daha zordur. -Einstein |
|
||||||||||
|
Spor salonundaki yüzlere, /Giyinemeden.. Kabako derdik, /Belçikalı Salih’e, Olmayan saçları yüzünden, /Birde horlamasaydı.. Yirmiyedi nolu odada, /Ayı Tamer yatardı, Üstümdeki, /Yayları kırık yatağın, Yaysız kalan kısmında.. O yüzden her gece, /Nefes almam zorlaşırdı, Yatmasam ayakucumda.. Her gecenin üçünde, /Hortlaktan korkan Cengiz’di, Almanyalı, /Üzerime battaniyesi ile düşen.. İtiraf ediyorum yine, /Bazı geceler, Temel işerdi çöp kutusuna, Bizim odada../Yakalanıncaya kadar.. Çilli Aydont bağırmıştı, /İstiklal Marşı’na hazırlanan, Belediye Bando şefinin yerine, /Dikkat diye, Yine kaçamamıştık.. Kantur asmıştı beni, /Etüt zamanı, Yeşil tahtanın, /Gençliğe hitabesine.. Her taşın altından, /Ne yazık ki, /Ben çıkardım, Neşet’e göre.. Altı yıldır, /Aynı Neşet, /Aynı takımla girdi derslere, Aynı çarşafı açıp, /Aynı gözlüğü takıp, Aynı sıfırı atarak bizlere.. Almanca hocama aşık olmuştum, /Tek kelime, Almanca konuşamadan.. Ticaret Lisesinin kızları, /Evlilik muhasebesi yapardı, Her öğlen ders çıkışı.. Yastık kavgası yoktu, /Havlu vardı yerine, Etüt sonrası, /Girilmezdi yatakhaneye.. Ayakları kokardı Timuçin’in, /Oda no Ondörtte, Nasıl dayanırdık bilemezsiniz.. Geceyarısı herkes, /Tuvalette buluşurdu, /Uyurgezer.. İtalyanca parçalar çalınırdı, /Tavandaki hoparlörden, Herkes kapıya çıkardı, /İtalyanca anlarmış gibi.. Sinemaya kaçmanın keyfini, /Abdül’ün odasında çıkarırdık, Boy boy sopalarla birlikte.. İç çamaşırımız parçalanmazsa, /Adam olmazdık hiçbir zaman, Abdül’ün odasında.. Basit ve Fosit derdi hep, /Ne demekse, Haklısınız hocam derdik.. Üçgenin iç açılarını, /Abdül’den öğrendim ilk kez, Hep tek açıdan.. İtiraf ediyorum, /Bütün Basket Toplarını, Neşet saklamıştır dolabına.. Hiç kız yoktu aramızda, /Yine de çalışmazdık.. Bir Kimya hocamız vardı, / İki H2SO4..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |