|
Anasayfa |
Son
Eklenenler |
Forumlar |
Üyelik |
Yazar
Katılımı |
Yazar Kütüphaneleri |
|
|
14 Şubat 2014
Bu Kadın Kim Baba?
Uyan anne!
Elif Yıldız
Uyanmalısın meleğim, ben yarımım ! |
|
Henüz daha 16 yaşındaydım. O zamanlar da beni çok seven. mutluluğum için çabalayan kadının annem olduğunu zannediyordum. Babam beni sürekli bir mezarlığa götürüyordu nerden bilebilirdim ki? o mezarda benim meleğim yatıyor. O mezara o kadar bağlanmıştım ki.. Hergün oraya gidip kuran-ı kerim okuyordum. Bir gün babama ''Baba bu kim?'' diye sordum. Babam yutkundu ilk önce. Annen dedi sessizce... Hayır olamazdı! bağırıp çağırmak yerine sorular soruyordum. Neden baba? Ne zaman öldü baba? O annem sandığım kadın kim baba? Babam hiç bir soruma cevap vermiyordu. Deli gibiydim. Kafamda binlerce cevapsız sorular vardı,, eve gittik. Annem sandığım yabancı açtı kapıyı. Hoşgeldin dedi, cevap vermeyip odama gittim ve yatağıma yattım. Sadece tavana bakıyordum. Günlerce kalkmadım yatağımdan kaç gün geçmişti? söyleniyordum kendi kendime. Anne anne anne! Babam odama geliyordu sürekli. Sinirim, üzüntüm içimde birikmişti. Bir gün bi adam geldi odama, bu kimdi? Sürekli sorular soruyordu, sonra bi ilaç kutusu verdi babama. Bu ilacı kullandıktan sonra sinirlerim gevşeyecekmiş. Benim içimdeki üzüntüyü hangi ilaç, kim silip atabilirdi ! Bir gün çıktım gene evden.. Gittim anneme, meleğime.. Abim geldi dokundu omuzuma. 16 yıldır abimin hiç ağladığını görmemiştim. Abim benim omuzumda ağladı. Günler geçmek bilmiyordu.. Bir gün biri çıktı karşıma. Onun bakışıyla hayata bağlanmıştım sanki. Öyle bi bakıyordu kii.. Bu gitmez demiştim taa ki bir güne, bir lafa kadar...
DEVAM EDECEK.
:: ............ |
Gönderen: Kâmuran Esen / ,
|
20 Ekim 2014 |
|
| Hüzünlü...Ancak, konuyu daha ayrıntılı işleyebilirdiniz. Bu yazıdan, harika bir öykü çıkarabilirsiniz. Sevgiyle. |
:: müthiş |
Gönderen: Hilal Ünal / , Türkiye
|
5 Mart 2014 |
|
| tanrım bu harikaaaaa
|
|
Söyleyeceklerim var!
Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?
Yazıları
yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz
ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız,
yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.
Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.
|
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
|
Bende aşıktım! siz gibi. .
Etkilendiği Yazarlar:
Kahraman Tazeoğlu.
|
|
|