Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür / Ve bir orman gibi kardeşçesine... |
|
||||||||||
|
Henüz evlenmemiş, askerliğini yapan, hangi şehirde hayatını idame ettireceğinin kararını tam olarak verememiş bir kişi olarak düzenli bir duygusal ilişkinin içinde olamamak, bu sorunları aşmak için ek güç vermediği gibi tıpkı soğuk ve kasvetli bir günde sokaklarına sis inmiş bir şehrin güzelliklerini insanlara sunamaması gibi, benim de gönül şehrim güzelliğini çevresine göstermekte yetersiz kalıyor, iç huzurumu sürekli hale getirmemi zorlaştırıyor. Şimdiye kadar, bitmez dediğim ve uzunca bir süre gelecek planları yaptığım tek bir ilişkim oldu. Elimden geldiğince az hata yapıp fazlaca özverili olmaya çalıştım. Diğer plan yapmaya yeltendiğim ilişkilerimde büyük hataları yapan taraf hep ben oldum. Zaten şu an ki belirsizliğin en büyük sebebi de o hatalar oldu. Şimdi ne kadar tecrübeli olduğumu ve farkındalık kazandığımı söylesem, hatalarımdan ders çıkardığımı papağan gibi tekrarlasam da nafile. Belki ağzımla kuş tutmam gerekecek ama o kadar da uzun boylu değil. Benim garantim, debisi düşmüş büyük bir nehir gibi dingin ve güvenli duran kişiliğimdir. Bunu görmek isteyen de çok rahat bir şekilde görebilir. Ya adını bildiklerim tenimin bir parçası olacak ya da adını bilmediklerim için geri sayım başlayacak. Ben diyeceğimi dedim, yapacaklarımı söyledim. Şimdi sıra karşı tarafta.
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Alpdoğan Pul, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |