Ölümden önce yaşam var mı? -Duvaryazısı |
|
||||||||||
|
gözlerim sırılsıklam sahile vuran dalgalar kadar maviyim belki mavinin her tonu ellerimde maviler sırılsıklam köhne bir mekanda mı söylemiştik, tamburlu şarkıları..? kimin eli vurmuştu yüreğin hüzzamına..? sen arkadaş..! nasıl da yıkılmıştın son notada uzak değil yakındı ama yorgundu yaşananlar bu kadeh de med-cezirlere deyip, masaya yığılan ve sürüklenerek bir köşeye yatırılan, sakallı sarhoş gibi yorgundu yaşananlar biz değil miydik, sen değil miydin isimsiz sabahlara sevdalar kazıyan..? tozlu fotoğraflardaki gülüşünü arama kayıp gençliğin değil şişelerde gördüğün günahı bile yeter dediğin o fahişe uğruna delirdiğin o kaltak dudaklarının hangi kıyısına demir atıyor şimdi..? biz değil miydik, sen değil miydin sevgiyi yürekte arayan..? çal ustam konuştur şu tamburun tellerini köhne de olsa mekan, sağlamdır bedenlerimiz körpe yalnızlıklara, körleşmiş bakışlara, bir şişe de ben devireceğim pardon..? bir şarkı mı istediniz..? hay hay, lafı mı olur yalnız hiç susmam başlarsam yüzsüzüm biraz beceremem naz yapmayı hadi çal ustam çal hadi sen değil miydin şarkılarla sevişmeyi, mısralarla oynaşmayı öğreten..? tüm şarkılar kadın tüm şarkılar erkek artık bakire bir mısra bile kalmadı avuçlarımızda nasıl da yağmıyor yağmur nasıl da dönmüyor başım gözlerim sırılsıklam..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © pelin onay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |