..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçek sanat, gizlenmesini bilen sanattır. -Anatole France
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Sinem Bağcivan




4 Temmuz 2016
İçimizdeki Muhammed Ali  
Sinem Bağcivan
"Kaybedeceğini bile bile neden mücadele ediyorsun dedi,öleceğini bile bile neden yaşadığını unutmuştu.O an...Bozmadım." Özdemir Asaf


:ADDB:
Hayat bazen şaşırtmacalı sorular sorar bizlere.Hiç beklemediğimiz yerden,hiç beklemediğimiz bir şekilde ve de hiç beklemediğimiz bir günde...
Sorular karşısında iki seçeneğimiz vardır:Ölü takltidi yapmak veya tüm kitaplarımızı,kalemlerimizi kullanarak sorunun cevabını bulmak.Ölü taklidi yaparsak sonunda karşılaşacağımız tek şey cenaze namazımız olur.Yani ayı bizi yer.:)Tam da bu yüzden ne olursa olsun beklenmedik bir durum karşısında dik durmalıyız ve mücadele etmeliyiz.
Bir kere düştük diye yürümekten vazgeçmemeliyiz mesela.Elimize diken battı diye gülü sevmekten vazgeçemeyiz öyle değil mi?
Çanakkale neden Çanakkaledir?Hiç düşündünüz mü?
Çanakkale tüm imkansızlığa rağmen kazanıldığı için Çanakkaledir.Seyid On Başı o mermiyi tüm arkadaşlarının şehit olduğunu gördükten sonra atmıştır mesela.
Lafın özü şudur ki hayat beklediğimiz gibi dümdüz değildir.Ama hayatı güzel yapan da budur.Ağladıktan sonra güldüğümüz için gülmeyi severiz.Yağmurdan sonra gökkuşağı çıkar mesela.Eğer biri veya bir şey size yumruk atmaya hazırlanıyorsa içinizdeki Muhammed Ali'yi çıkarın ve boks eldivenlerini takın.
İçinizdeki Muhammed Ali'ye İthafen



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Nerden Gitsin Bu Adam?
15 Temmuz

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Tik Tak... [Öykü]


Sinem Bağcivan kimdir?

Bir şeyi düşlerken bile gerçeklerin farkındayımdır. İnandıklarımın peşinden en sonunu görene kadar giderim. Olmayacaksa bile en az bir kez denemek isterim elimde kalanlarla.

Etkilendiği Yazarlar:
Cengiz Aytmatov,Ahmet Şerif İzgören,Cemal SüreyyaS


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sinem Bağcivan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.