..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Kurguyla gerçek arasındaki ayrım, kurgunun mantıklı olmak zorunda olması. -Tom Clancy
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Öykü > Beklenmedik > Sinem Bağcivan




7 Temmuz 2016
Tik Tak...  
Sinem Bağcivan
Geçmiş,gelecek ve şu an...Ne büyük gizemdir.Yaşadığımız her anın bir parçası,biz yaşıyorkenden arta kalanlardan oluşur.Yaşayacağımız an ise yaşıyorkenki halimize en yakın olan andır.


:AEID:
Tik tak,tik tak...Geçen her dakika,her saniye,her salise aleyhine işliyordu.En fazla bir yıl demişti doktor.Zaten bu tür Yeşilçam klasikleri yalnız onun başına gelirdi.Tik tak...Bunları düşünürken bir dakikası daha gitmişti işte.Gözleri nemliydi karşısındaki saate bakarken.
Hayat hiç kolay olmamıştı ona.Üç yaşında annesini,Sekiz yaşında babasını kaybetmişti.Halası ona hizmetçi muamelesi yapmış,on yaşında evden kaçmıştı.Tik tak...
Bir şekilde kendini yetimhanede bulmuş,biraz nefes alabilmişti.On sekiz yaşında güç belada olsa üniversiteye ardından da gayet ciddi ve asık suratlı insanların olduğu bir iş yerine girebilmeyi başarmıştı.Tik tak...Tam mutlu olmuş ve sevdiği kadınla evlenmişken onu yalnızca bir sene sonra kaybetmişti.Allah'tan eşiyle kardeş felan çıkmamışlardı yoksa gerçekten bir filmin içinde olduğunu varsayacaktı.Tik tak...Bir dakika daha geçmişti az önce ömründen,hayallerinden,anılarından ve şimdisinden.
Kaç gün olmuştu burada oturalı,haberi alalı,yaşayalı?Kaç gün,kaç ay,kaç yıl?Bilmyordu...Bildiği tek şey ömründen geçen dakikalardı.Ömründen,hayallerinden,anılarından ve şimdisinden...Tik tak...



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.


Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Nerden Gitsin Bu Adam? [Deneme]
15 Temmuz [Deneme]
İçimizdeki Muhammed Ali [Deneme]


Sinem Bağcivan kimdir?

Bir şeyi düşlerken bile gerçeklerin farkındayımdır. İnandıklarımın peşinden en sonunu görene kadar giderim. Olmayacaksa bile en az bir kez denemek isterim elimde kalanlarla.

Etkilendiği Yazarlar:
Cengiz Aytmatov,Ahmet Şerif İzgören,Cemal SüreyyaS


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Sinem Bağcivan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.