..E-posta: Şifre:
İzEdebiyat'a Üye Ol
Sıkça Sorulanlar
Şifrenizi mi unuttunuz?..
Gerçeği arayan bir insan, öncelikle her şeyden gücü yettiğince kuşku duymalıdır. -Descartes
şiir
öykü
roman
deneme
eleştiri
inceleme
bilimsel
yazarlar
Anasayfa
Son Eklenenler
Forumlar
Üyelik
Yazar Katılımı
Yazar Kütüphaneleri



Şu Anda Ne Yazıyorsunuz?
İnternet ve Yazarlık
Yazarlık Kaynakları
Yazma Süreci
İlk Roman
Kitap Yayınlatmak
Yeni Bir Dünya Düşlemek
Niçin Yazıyorum?
Yazarlar Hakkında Her Şey
Ben Bir Yazarım!
Şu An Ne Okuyorsunuz?
Tüm başlıklar  


 


 

 




Arama Motoru

İzEdebiyat > Deneme > Yaşam > Ersin KURT




30 Temmuz 2020
Sebepsiz  
Ersin KURT
Sevmek ile sevmemenin merkezine odaklanan, nedenlerini irdeleyen bir anlatı.


:ACDG:
Ankara'yı sevmiyorum. Esmer kadınları da... Ahlâksızlığı, zorbalığı, eşitsizliği, her gün başka başka sabahlara uyanıp çoğunlukla aynı şeyleri yaşamayı, ihanet eden aşağılık kişiliklere sahip yaratıkları, belli bir duruma gelmiş birtakım çakalların dar gelirli insanlara yaptığı muameleyi, yavru ceylanları annesinden ayıran zalim çitaları, tecavüzcüleri, hilebazları, arsızları, namussuzları, boş olduğu hâlde el edince durmayan minibüs şoförlerini, kamyon arkalarına sevdiğim kadınları hatırlatan sözler yazan fırçayı tutan o eli, fazla akıllıyı, zırdeliyi, sarhoş tekeri, şose yolda ilerleyen arabanın kaza yapma ihtimalini, yüzsüzlüğü, hissizliği, kahpeliği ve tembelliği de hiç mi hiç sevmiyorum. Vatanını sevmeyenleri de sevmiyorum. Ve son olarak, beni bir kez olsun sevmeyi denemediği için Aysun'u da hiç sevemeyeceğim. Sevmediğim o kadar çok şey var ki daha... En çok da kendimi sevmiyorum. Sevmemek, işin en kolayı. Sevmek zor iş. Sevmek yürek ister, sevmek emek ister, sevmek; göt ister efendiler! Sevmek için bir sürü bileşene ihtiyaç varken, sayısız faktörün bir araya gelmesi gerekirken, sevmemek için hiçbir sebep olmasına gerek yok. Etraflıca bir düşünün isterseniz. Bu hiç adil bir şey değil. Tıpkı, hayat gibi.



Söyleyeceklerim var!

Bu yazıda yazanlara katılıyor musunuz? Eklemek istediğiniz bir şey var mı? Katılmadığınız, beğenmediğiniz ya da düzeltilmesi gerekiyor diye düşündüğünüz bilgiler mi içeriyor?

Yazıları yorumlayabilmek için üye olmalısınız. Neden mi? İnanıyoruz ki, yüreklerini ve düşüncelerini çekinmeden okurlarına açan yazarlarımız, yazıları hakkında fikir yürütenlerle istediklerinde diyaloğa geçebilmeliler.

Daha önceden kayıt olduysanız, burayı tıklayın.


 


İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.

Yazarın yaşam kümesinde bulunan diğer yazıları...
Geçecek Bu Günler

Yazarın deneme ana kümesinde bulunan diğer yazıları...
Kadın Eli Değmesinin Faziletleri
Fuzuli Cümlelerin Gerçek Kayıpları
Dejavu
Dağılalım

Yazarın diğer ana kümelerde yazmış olduğu yazılar...
Sevişme Zamanı [Şiir]
Zamansal Yaklaşım [Şiir]
Zapping [Şiir]
Hodri Meydan [Şiir]
Çatışma [Şiir]
Kıyamet [Şiir]
Uykusuz [Şiir]
Olsa Olsa Ayrılıyoruzdur [Şiir]
Yakarış [Şiir]
İyisi mi Uzak Duralım [Şiir]


Ersin KURT kimdir?

Yayımlanan Kitaplarım: 1. Gelişigüzel (2014) 2. Farzımuhal (2016) 3. turnuSOL (2017) 4. Darbımesel (2018) 5. Kül (2018) 6. Begonvil (2019) 7. Aklıevvel (2020)


yazardan son gelenler

 




| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık

| Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi |

Custom & Premade Book Covers
Book Cover Zone
Premade Book Covers

İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim Yapım, 2024 | © Ersin KURT, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır.
Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz.