Yalnızlık güzel birşey, ama birilerinin yanınıza gelip yalnızlığın güzel birşey olduğunu söylemesi gerekir. -Balzac |
|
||||||||||
|
Maydanoz satan bir seyyarı, Manavında bir düşünce, Bu sabah belli ki bir derdi vardır, Yürü babam yürü, Bir aşağı,bir yukarı, On adımda Fıstık Sokağı, Ne solu bellidir,ne de sağı, Gün geceye vurdu, Bir anda uyandırıldılar, Sıcak yataklarından, Soğuk sulara yatırıldılar, Hey gidi Fıstık Sokağı, Taş duvarlarında kan izleri, Telefon direklerinde kurşun, Havasında karbonmonoksit sisleri, He babam durma sen sakın, Yürü bir yukarı,bir aşağı, On adımdır Fıstık Sokağı, Ve içeride neler oluyor dinle benden birde, Ardarda sabah nöbetlerinde, Kanbur Salih'i, Kör Metin'i Dinle benden de sakın düşünme, Hey gidi Fıstık Sokağı, Yolları bile baş aşağı, Kahpelik kahve köşelerinde, Sinoplu sadi, Kürşat'a baksa, Olur adi, On adımda Fıstık Sokağı, Sekizi yukarı,ikisi aşağı, Hem sonrasında, Gün çökerken yağmur susardı, Hafif bir sis'e matem havasında, Sevdalıları vardı, Dörde onsekizlik, Otuzsekizlik bir Cold gibi, Fişek gibi, Mavzer yanığı gibi, Kızarsa dördü birden patlardı, Bir Haydar Ustaları, Bir Musti dayıları, Bir ellerinde, Ömer Seyfettin -Kaşağı- Dolanır dururdu bir aşağı,bir yukarı voltavari, On adımlık Fıstık Sokağı, Postabaşı poz keser köşebaşı, Belli ki kaşınır,ondandır telaşı, Yağmur'da çıkar meydana komple ayyaş'ı, Ne gözü kalır, Ne patlamamış kaş'ı On adımda Fıstık Sokağı, Kan akar, Adice ölüme inat, Yolları var cesurluk adına bol bol sıfat, Bilinmez, Kaç gülbenizli, Kaç yanbasar kendini sanmıştır on adımda afat, Ne soğuktur,ne sıcaktır, Adı Fıstık Sokağı, Yürünür yukarı, İnilmez aşağı, Bir elinde kaşağı, Diğerinde alacakaranlık gökkuşağı, Aydınlatır karanlığı, On adımlık Fıstık Sokağı....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |