Fırtınalar insanın denizi sevmesine engel olamaz. -Maurois |
|
||||||||||
|
bu defa geç kalmayacağım randevuma işlerimi bahane etmeyeceğim canım sıkkın laflarını, belki sonra’ları kullanmayacağım yaşama olan bağlılığımı, ihtiyacı olan birinin kapısına bırakacağım tutunduğum şiirler kırılmasın bana, çıkarmayı düşlediğim kitap omzumu düşünmeden uzattığım dostlar, göz yaşlarını evlat edindiğim insanlar mümkünse elbet anılır sohbetlerde adım, şarkılar söylenirken kulaklarım çınlatılır, sevdiğim bir makamda ruhuma dualar adanır bu yüzden kalmayacak gözüm arkada, gitmem gerektiği için kaybolacağım.. bu defa geç kalmayacağım randevuma sevdiğimin gözlerini bırakamam, demeyeceğim onunla yaşama../..ölme arzum saklı kalacak, sevdiğim adama giderken bile ihanet etmeyeceğim cebimdeki bozukluk sevişmeleri bir denize düşürdüm bulanlar istiyorsa kullansın, kayıp ilanı vermeyeceğim biriktirdiğim nice özlem var satır aralarında üstüne alınan alınsın ama ben vermeyeceğim yegane mirasım yüreğimden öte değil içinde biraz kırgınlık biraz düş kırıklığı biraz sitem ama bolca sevgi var isteyen istediğini alsın, söz veriyorum../..küfretmeyeceğim.. bu defa geç kalmayacağım randevuma ay sonu../..param yok../ gelemem demeyeceğim bulan ne olur iyi baksın yalnızlığıma onu ellerimle besledim../..büyüttüm../..büyüttüler içki masalarında meze olduğunu öğrenirsem yeminim olsun, bunu yapana azrail’i ben göndereceğim gerekirse düşünmeden onunla sevişip, cinayetinin bedelini peşin ödeyeceğim bu defa geç kalmayacağım randevuma belki o geldiğinde ben gitmiş olurum gözlerimi sevdiğime bağışlıyorum bir yanlışlık olmasın../ kayıtlara şimdi geçireceğim parmaklarımızda alyansla Assos’a gidecektik onunla sevişmemizin yıldönümünde ona bir melek verecektim üzülür../..kahrolur gelince beni bulamazsa onu hep çok seveceğimi lütfen söyleyin bu belki de son arzum../..sizlerden rica edeceğim.. bu defa geç kalmayacağım randevuma bedenim değil../..yüreğim fahişe ama yine de giderken vesikamı temizleteceğim içerken kadehinizi masaya vurursanız eğer, yanınızda olmayan ben için diye hissedeceğim sirtakinin Allah’ını yapardım aslında sizlere rembetiko söylerken aşk’a aşık ederdim ama inanın ki hiç vaktim yok sözüm söz olsun../..düşlerinize gireceğim.. bu defa geç kalmayacağım randevuma yanlış anlaşılmasın, hastalığımla mücadele edemediğim için değil gidişim gerekli olduğu için gideceğim beni seven../..sevmeyen herkese selam olsun günahlarım boynumda./..itiraz etmeyeceğim bir tatlı huzur almaya gelmiştim bu dünyaya daha alacaklarımı avukatıma söyledim hemen adınızı yazdırın../..çok alanlara hibe etmeyeceğim.. korkmayın sevmekten suskunluğunuzla kimseyi vurmayın ertelemeyin kelimeleri “seni seviyorum” demekten sakınmayın utanmayın yüreğinizin çıplaklığından yarına hanginizin senedi var..? ne olur aşk’a sahip çıkın ruhum arkada kalmasın, dünyayı barış’la donatın çünkü gidiyorum bu defa geç kalmayacağım randevuma azrail’le bir anlaşma yaptım savaşta ölecek bütün çocukların yerine, beni alacak yanına çocuklar ölmeyecek oyunlar oynayacak bir bacağım neden yok, diye sormayacaklar babalarına çocuklar şekerle büyüyecek düşlerine bombalar yağmayacak onlarında ilk aşk’ları olacak ilk öpüşmeleri çocuklar ağlamayacak azrail söz verdi bana savaşlarda ölecek bütün çocukların yerine, beni alacak yanına ne olur../..ne olur lafa tutmayın beni hepiniz bir yana../..çocuklar bir yana bu defa geç kalmayacağım ölümle randevuma..
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © pelin onay, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |