Kendinden daha uyanık insanları işe aldığın zaman, senin onlardan daha uyanık olduğunu kanıtlamış oluyorsun. -R. H. Grant |
|
||||||||||
|
İkonların yapaylığında, Boynubükük ekran sevdalısı, Kesik çizgileri tarıyor ressamlar, Tasarısı şizofrenik bir sonuç, Geriye kalan, Yalnızlığa usulsüz bakışlar, Unutulurmu, Sofada oturduğum kırık ayaklı sedirler, Aynalar küsermi çağ atlatan bir güzelliğe, Elle tutulmayan,gözle görülmeyenin dünyasında, Hep karanlıkmıdır sevdiğim geceler, Gel yanıma, Yıldızları sayalım beraber, Dolunayda kaybolalım, Görüntüyü geçelim bir kalemde, Gerçek olalım, Yüzleşelim, Dertleşelim, Bir boşlukta düşler kuralım seninle, Dönelim zamana sırtımızı, Anlatalım gecelere aşkımızı, Aşkı kendimiz bilelim, Yaşayalım hayatımızı, Sınırsızlık olalım seninle, Fantezi kurgularken gizliden gizliye, Sabahların keskin toprak kokusundan, Çiçekler toplayalım, Ütopya olarak algılarken hayat kendini, Yollar yapalım kendimize, Aynaları kıralım tozlanmadan, Ve bakmadan geçmişe, Defalarca sevdaya haykıralım seninle, Öpüşerek yağmurların ardından, Hiç ayrılmayalım, Tutuşalım sımsıkı elele, Ve ben, Yüreğinin mağdur sevdalısı, Sen dudaklarıma mimlenen bir peri fısıltısı, Duralım kıyısı olmayan denizlerin ortasında, Okunsun gecelerce aşkımızın şarkısı, Yüzleşelim, Dertleşelim seninle, Canı bırakmadıkça toprağa sevdiğim, Sevmekten, Asla vazgeçmeyelim....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |