Materyalist bir dünyada yaşıyoruz, ve ben de materyalist bir kızım -Madonna |
|
||||||||||
|
Vakit beklenmeyen bir yağmuru getirip karşıma, Seninle ilk ıslandığımız günü hatırlatıyor, Bir yerleri suskunluk bu hayatın, Haritanın çizgisiz kalan kısımlarında umut var, Rüzgar yıpranmış bir kağıt parçasında dans ediyor, Yürüyorum, Çıkmaz sokakların köşelerinde aşk unutulmuş, Cadde boyunca direklere yaslanan sevdalılar, Bulutlar geçerken bir heves, Farkedilmiyor habersiz büyüyen çocuklar, Sen gökteki yıldızların arasına saklanmış, Yüreğimdin, Bense aşağıda seni arayan, Sevdiğin, Üşüyorum, Bana sıcaklığını vermeliydin öyle bir geceden, Öyle bir geceden öpebilmeliydin beni, Ayışığının yüzüne yansımalıydı güzelliğin, Ellerin papatya tarlası mevsiminde, Gözlerin menekşe, Hatırlatmalıydı bana hep seni, Benim yazdığım,senin okuduğun her cümlede, Benimle kalmalıydı yüreğin,yüreğimde, Biliyormusun, Artık eskisi gibi pencere açık yatmıyorum, Sabahın dişleri geçiyor tenime, Gecenin ruhu, Söylediğin gibi, Bakamıyorumda uyanınca güneşin yüzüne, Yön bilmeyen kuşlara takılmıyorum, Sokaklarda çocuklar gibi koşturmuyorum, Yürüyorum, Sanırım habersiz büyüyorum, Bir yanım deniz,üç yanım yosun kokusu, Bir bardak çay,ve simit çıtırtısı, Nereye dönsem sensizlik, Nereye baksam her yüzde belirsizlik, Bıraktığın gibi, Çaresizlik, Yağıyor yine yağmur, Esiyor rüzgar, Anlıyorum, Pencereler kırık, Odalar bomboş, Kapılar açık, Susuyorum, Doğuruyor kendini kimsesizlik.....
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |