Zaman dostluğu güçlendirir, aşkı zayıflatır. -La Bruyere |
|
||||||||||
|
Adına tükenmez denen Ancak bir gün tükeneceğini bildiğim Barışın simgesi bembeyaz sayfalara Gülen suratlar çizerdim kalemimle Kardeşimin çizdiği kara kalem resimlerde Ben, denizi boyardım mavi kalemle... Engin deniz mutluluğun yansımasıydı Ulaşılması zor güzel günleri, umudu Bıkmadan, usanmadan, susmadan anlatırdı. Mavi kalemimin yazısıydı mutluluk... Kötü günlerimi günlüğüme onun gölgesinde taşırdım Anı defterlerine kalbimi maviyle kazırdım Umuttu mavi, sevgiydi, bağlılıktı.. Dünya maviydi aslında Ufuk maviydi, deniz maviydi... Kırlarda mavi mavi akardı ırmaklar Çocukken yaptığım resimlere iki renk hakimdi: Mavi ve Beyaz Beyaz, kağıdın rengiydi, mavi ise kalemimin. Mavi kalemimin yazısıydı mutluluk... Dünya mavi maviydi aslında Lakin bir ateş kapladı her yeri; Önce kızıla boyandı sayfalar, Ve ateşin sönmesiyle karardı, kül oldu. Şimdi ne denizler berraklığıyla bize gülümsüyor Ne ufuk umut saçıyor Ne de maviye boyadığım yapraklardan Yazdığım yazılar seçilebiliyor ... Bir savaş düşündüm; Karaya boyadı bembeyaz sayfalara kazılı mavi mutluluk tılsımını... Kızıla, karaya ve sonunda griye (Ateşe, küle ve bitmeyen dumana) Daima yükselen bir sesle “Hayır!” “Savaşa Hayır!!..”
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Pınar Ongan, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |