"Leyla'nın işi naz ve işve; Mecnun'un gözü yaşı çeşme çeşme..." -Fuzuli (Leyla ile Mecnun) |
|
||||||||||
|
Duvarlara gömülen spotların sıcaklığında, Dokunuşlarında boğulan bir mevsimi öpmekteyim, Geceyle sabahın ortası, Dudaklarının sınırında fırtınalara karışıyorum, Okyanuslarına dev dalgalar bırakıyorum, Laciverti eskiz tadında silüetlere boyuyorum, Tarlalarda buğday tanesi, Bulutları kovalıyorum, Paslı bir çiviyle tam orta yerinden mıhlanmış, Yağlı boya bir tablodan akıyorum, Çocuklar kesiyor önümü, Yalınayak yürek taşıyorlar avuçlarında maviliğe, Belkide şimdi, Toprağa basan umutların uykusundadır aşk, Aşk,aranan yüzlerin arkasındadır her gerçeğe, Bırakmadan kendini hiçbir sessizliğe, Ve şu karşımda duran gecemidir sence, Gecedir, Yırtıp suskunluğun çaresiz ayaklanışını, Şu içimde hangi dertten kalan yalnızlığın haykırışını, Yüreğimde yüreksizce unutan herşeydir bence, Söndür beyazın karanlığını, Al bendeki sevdanın yağmurlarda ıslanışını, Yık duvarları, Anla sevdiğim, Anla içimde isyana saltanat süren, Çocukluğumun ağlayışını, Ve ben seni yaşıyorum ya, Seni yudumluyorum ya şu kimsesiz hayata, Güllerin kuruyan yapraklarıyla geliyorum, Silerken hasreti matemden içimdeki dünya, Ve bekliyorum tarçın kokusu bitene kadar odalarda, Biliyorum, Uğruna öleceğim dilber sensin, Çek gökyüzünün perdelerini, Yak ışıkları, Yüreğim gecelerce seni ezberlesin, Cümle alem bilsin, Sen hayatıma, Hayat veren yüreksin...
İzEdebiyat yazarı olarak seçeceğiniz yazıları kendi kişisel kütüphanenizde sergileyebilirsiniz. Kendi kütüphanenizi oluşturmak için burayı tıklayın.
|
|
| Şiir | Öykü | Roman | Deneme | Eleştiri | İnceleme | Bilimsel | Yazarlar | Babıali Kütüphanesi | Yazar Kütüphaneleri | Yaratıcı Yazarlık | Katılım | İletişim | Yasallık | Saklılık & Gizlilik | Yayın İlkeleri | İzEdebiyat? | SSS | Künye | Üye Girişi | |
Book Cover Zone
Premade Book Covers
İzEdebiyat bir İzlenim Yapım sitesidir. © İzlenim
Yapım, 2024 | © Birkan ASKAN, 2024
İzEdebiyat'da yayınlanan bütün yazılar, telif hakları yasalarınca korunmaktadır. Tümü yazarlarının ya da telif hakkı sahiplerinin izniyle sitemizde yer almaktadır. Yazarların ya da telif hakkı sahiplerinin izni olmaksızın sitede yer alan metinlerin -kısa alıntı ve tanıtımlar dışında- herhangi bir biçimde basılması/yayınlanması kesinlikle yasaktır. Ayrıntılı bilgi icin Yasallık bölümüne bkz. |